Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گیلان گفت: با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور ماه، توزیع لوازم تحریر در مناطق محروم را در برنامه خواهیم داشت.

جعفری، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه پویشی به مناسب عید غدیر با عنوان اطعام غدیر و همچنین پویش توزیع بسته‌های غذایی در مناطق محروم و پویش توزیع لوازم تحریر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری مطرح کرد: به مناسبت ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توزیع غذا و یا بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمند را خواهیم داشت.
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گیلان خاطرنشان کرد: در ماه صفر هم به مناسبت رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام رضا (ع) پویشی ببرای توزیع اقلام و یا پخت غذا در مناطق محروم برنامه ریزی کردیم.
وی در پایان گفت: با نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریور ماه، توزیع لوازم تحریر در مناطق محروم را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مناطق محروم اردوی جهادی توزیع لوازم تحریر مناطق محروم بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی