Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:13:31 GMT

سند توسعه درح شهرستان سربیشه اجرایی شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۳۶۸۸

سند توسعه درح شهرستان سربیشه اجرایی شد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ مدیرکل کمیته امداد ‌خراسان جنوبی از اجرای سند توسعه درح شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده مقرر شد حدود ۳۰ میلیارد تومان در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی هزینه شود. - اخبار استانها -

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به سند توسعه درح شهرستان سربیشه اظهار داشت: در سطح کشور بسیاری از مناطق، کمتر توسعه یافته هستند که در خراسان جنوبی نیز از این مناطق بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته امداد در خراسان جنوبی برای نخستین بار در کشور، در بحث آبادی و توسعه منطقه درح و مباحث فرهنگی ورود پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: در سال 98 در همایش ملی عشایر و روستاییان که برای نخستین بار در خراسان جنوبی برگزار شد با سفر معاون اول رئیس جمهور و رئیس کمیته امداد تفاهم نامه‌ای منعقد شد که در این تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور برای بخش درح شهرستان سربیشه معین دولت شد.

سلم آبادی با بیان اینکه در طول 6 ماه گذشته سند توسعه درح تنظیم شده است تصریح کرد: امسال نیز قرار بر این شد با سایر دستگاه‌ها قراردادی مبادله شود که این امر نیز انجام شد.

توسعه مناطق محروم حاشیه اهواز باید در اولویت تفاهم‌نامه شهرداری و قرارگاه خاتم باشد3 تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی برای توسعه مناطق محروم خراسان جنوبی منعقد شدرونمایی از یک طرح نو برای توسعه مناطق محروم کشور

وی با اشاره به اینکه بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد کمیته امداد حدود 30 میلیارد تومان در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی هزینه کند خاطرنشان کرد: از اوایل خردادماه تاکنون توانسته‌ایم 16 قرارداد را با دستگاه ها مبادله کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 22 میلیارد تومان مبادله شده است یادآور شد: قسمتی از پیش پرداختی که مقرر شده بود امداد پرداخت کند به حساب سازمانها پرداخت شده و کار آغاز شده است.

سلم آبادی اظهار داشت: تاکنون جلساتی با جهادکشاورزی، اداره کل عشایر، اداره نوسازی مدارس، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری درح، سازمان دهیاری ها و شبکه بهداشت و درمان و ورزش و جوانان اقداماتی انجام و تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی افزود: امید است بخشی از کار را در هفته دولت امسال و بخش دیگر را در دهه فجر امسال به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت:  مرحله دوم قرارداد به زودی منعقد خواهد شد تا در سال 1400 براساس سند توسعه درح گام‌های بلندی را با همراهی دستگاه‌های خدمت رسان برداریم.

انتهای پیام/255/ش

R41348/P/S6,56/CT16 بیشتر بخوانید... محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق محروم نیازمند ارائه راهکارهای اساسی است بنیاد برکت ۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه مناطق محروم دزفول اختصاص داد تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی برای توسعه مناطق محروم روستایی پرداخت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق محروم نیازمند ارائه راهکارهای اساسی است بنیاد برکت ۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه مناطق محروم دزفول اختصاص داد تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی برای توسعه مناطق محروم روستایی پرداخت می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ کرمانشاه مقصد گردشگران سلامت از کشور عراق / ۴ پروژه بزرگ گردشگری سلامت در استان اجرا می‌شود ۲ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۳ ‌اعزام ۶ تیم ارزیاب به منطقه گیلانغرب/ زلزله خسارتی نداشت/ وضعیت در شهر عادی شد ۴ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۵ جزئیات آتش‌سوزی در بازار پردیس کیش /بخشی از بازار ‌کاملاً تخریب شد / یک نفر جانش را از دست داد + تصاویر ۶ حرم رضوی غرق در شادی اهل بیت(ع)/ نقاره‌های حرم رضوی میلاد امام کاظم(ع) را بشارت دادند ۷ مراسم ضیافت علوی در مسجد امام خمینی اهواز به روایت تصویر ۸ آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت بانوی تازه مسلمان‌شده ژاپنی از دین اسلام / آرزو‌یم شنیدن اذان ‌بود / حضرت علی(ع) زندگی‌ام را دگرگون کرد حرم رضوی غرق در شادی اهل بیت(ع)/ نقاره‌های حرم رضوی میلاد امام کاظم(ع) را بشارت دادند آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم معاون وزیر ارشاد: رسانه‌ها در دوران کرونا پا به پای مدافعان سلامت فعالیت کردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: همبستگی جهانی با مردم رنج‌دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران موسوی: عامل بمباران‌ هسته‌‌ای ژاپن به جای پاسخگویی مدعی مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی است دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای توسعه مناطق محروم کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد درح شهرستان سربیشه خراسان جنوبی تفاهم نامه حرم رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی