Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملی ایران جزئیات طرح «ارائه کارت اعتباری با وثیقه گذاری سهام عدالت» را تشریح کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز محمد رضا حسین زاده با بیان این که در مرحله نخست اجرای طرح، این اعتبار در بانک ملی ایران به اشخاصی تعلق می گیرد که روش غیرمستقیم را برای دسترسی به سبد سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، گفت: امکان توثیق سهام عدالت و استفاده از این ظرفیت پس از پذیرش و ورود شرکت های استانی به بورس اوراق بهادار میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اکنون شرکت سهام عدالت استانی خراسان جنوبی به بورس اوراق بهادار تهران وارد شده است، بنابراین امکان ارائه این خدمت به مردم خراسان جنوبی در حال حاضر فراهم است و با ورود سایر شرکت های سهام عدالت استانی به بورس، این خدمت توسعه می یابد.

حسین زاده با اشاره به این که بانک ملی ایران به صورت پایلوت این برنامه را آغاز کرده و تمامی فرآیندهای مربوط به این عملیات در این بانک به صورت غیرحضوری و دیجیتال انجام خواهد شد، اظهار کرد: متقاضیان می توانند از طریق اپلیکیشن ایوا در قبال توثیق سهام عدالت خود، به میزان پنجاه درصد ارزش روز آن تا سقف 100 میلیون ریال، کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و اعتبار آن را در بیش از چهار هزار فروشگاه زنجیره ای کشور مصرف کنند.

به گفته او، مهلت زمان تسویه این اعتبار یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر، مجدداً برای ماه بعد شارژ اعتبار انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که بهره مندان از این خدمت نه تنها سودی پرداخت نمی کنند، بلکه مشمول پاداش خوش حسابی نیز خواهند شد. ادامه داد: در صورت عدم بازپرداخت مبلغ تخصیصی، بدهی مذکور به تسهیلات سه ساله با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تبدیل می شود.

وی با اشاره به این که این اتفاق برای نخستین بار در کشورمان رقم می خورد، گفت: با این روش علاوه بر کمک به اقشار ضعیف جامعه، تقاضای کل تحریک و منابع خرد به صورت هدفنمد در مسیر جهش تولید منجر هدایت خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سهام عدالت پول نیوز بانک ملی کارت اعتباری جهش تولید بانک ملی ایران سهام عدالت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد