Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@23:13:39 GMT

آخرین وضعیت کرونا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۰۶۱

به گزارش فارس، بنا بر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، با مرگ ۵۱۷ نفر جدید بر اثر ابتلا به کرونا، مجموع قربانیان این ویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۶۲ هزار و ۹۳۸ نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، دستکم ۴۷ هزار و ۱۸ نفر جدید به ویروس «کووید-۱۹» مبتلا شدند و آمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به پنج میلیون و ۴۴ هزار و ۷۶۹ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلدومیترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را پنج میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۴۴ نفر و مجموع قربانیان این ویروس را در این کشور، ۱۶۵ هزار و ۶۱۷ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» نیز در تحلیل روند شیوع کروناویروس در ایالات متحده آمریکا بر طبق آمار و ارقام روزانه و هفتگی مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان این ویروس پیش‌بینی کرده است که ظرف یک ماه آینده، مجموع مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در آمریکا به ۶ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۲۳۰ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به ۲۰۶ هزار و ۴۴۹ نفر افزایش یابد.

طبق تحلیل‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی، ایالت کالیفرنیا با مجموع ۵۵۹ هزار و ۷۴۶ مورد ابتلا و ۱۰ هزار و ۳۷۷ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کروناویروس در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود و ۱.۹ درصد از مجموع مرگ و میر مرتبط با کروناویروس در آمریکا مربوط به این ایالت است.

ایالت فلوریدا با ۵۳۲ هزار و ۸۰۶ مورد ابتلا و هشت هزار و ۱۸۶ مورد فوتی و تگزاس با ۵۰۳ هزار و ۳۲۸ مورد ابتلا و ۹ هزار و ۱۵۷ مورد ابتلا در رده‌های بعدی ایالات آمریکا با بیشترین آمار مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

ایالت نیویورک با ۴۲۰ هزار و ۸۶۰ مورد ابتلا و ۳۲ هزار و ۷۷۴ مورد فوتی در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد. نیویورک همچنان در مقایسه با دیگر ایالات آمریکا بیشترین مرگ و میر مرتبط با کروناویروس در آمریکا را به خود اختصاص داده است و ۷.۸ درصد از مجموع مرگ و میر مرتبط با این ویروس ناشناخته به این ایالت متعلق است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۱۹ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۶۱۲ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۷۲۹ هزار و ۷۶۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۱۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۶۵۴ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و بعد از آن برزیل با سه میلیون و ۳۵ هزار و ۴۲۲ مورد ابتلا و ۱۰۱ هزار و ۴۹ مورد فوتی و هند با دو میلیون و ۱۵۳ هزار و ۱۰ مورد ابتلا و ۴۳ هزار و ۳۷۹ مورد فوتی، در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارند.

منبع: الف

کلیدواژه: ویروس در ایالات متحده آمریکا قربانیان این ویروس مبتلایان به کرونا بیشترین آمار مورد ابتلا مورد فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد