Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:25:02 GMT

هیچ گونه ماده منفجره ای در بنادر سوریه وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۰۷۴

هیچ گونه ماده منفجره ای در بنادر سوریه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سوریه الیوم، «علی حمود» وزیر حمل و نقل سوریه اعلام کرد که هیچ گونه مواد منفجره ای در بنادر این کشور وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در گمرک سوریه نیز هیچ گونه محموله حاوی مواد منفجره انباشت نشده است.

حمود بیان کرد: از نخستین لحظات وقوع انفجار بندر بیروت که دهها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشت ما اقدام به بررسی بنادر کشور کردیم و مطمئن شدیم که هیچ ماده منفجره ای در این بنادر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم سوریه خواست به شایعات مطرح شده در برخی رسانه ها و فضای مجازی در خصوص وجود مواد منفجره در بنادر این کشور توجهی نکنند.

در جریان انفجار بندر بیروت دست کم ۴۳ شهروند سوری جان خود را از دست دادند.

کد خبر 4994641 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه انفجار بیروت لبنان ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه بیروت امارات متحده عربی فلسطین شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرداد بذرپاش در دیدار با وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با اشاره به اینکه بسیاری از توافقات گذشته میان دو کشور هنوز اجرایی نشده است افزود: در همکاری دو جانبه میان دو کشور بخش بنادر مورد تاکید ایران است تا برای دپوی کالا یک مرکز لجستیک و یا انبار از بنادر ایران در اختیار کوبا قرار گیرد.
وزیر راه و شهرسازی افزود: بنادر ایران برای تردد دریایی از ظرفیت مناسبی برخوردار است که می‌تواند یک پیوند خواهر خواندگی میان دو کشور ایجاد شود و می‌توانیم کمیسیون مشترک نیز برای این مقوله داشته باشیم.
بذرپاش افزود: در حوزه هوایی نیز ایران آمادگی دارد در زمینه تعمیرات هواپیما همکاری‌های لازم را با این کشور داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین به مقام کوبایی پیشنهاد کرد در بخش ریلی از ظرفیت شرکت‌های ایرانی همانند واگن پارس و مپنا برای ساخت و تعمیرات لوکوموتیو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض/ عکس
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض است | گزارش همشهری از وضعیت عقاب طلایی ایران
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد