Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:14:37 GMT

معابر روستاهای ورس و قزقلعه بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۲۰۸

معابر روستاهای ورس و قزقلعه بهسازی می‌شود

اکرم نجفی در حاشیه بازدید مسئولان استان از روستاهای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای حل مشکلات و تأمین نیازهای مردم عزم جدی داریم و تلاش می‌کنیم به مطالبات به حق مردم پاسخ دهیم.

وی بیان کرد: در بازدید از روستاهای کبریت میان، ورس و قز قلعه از توابع بخش محمدیه در شهرستان قزوین با مشکلات و درخواست‌هایی مواجه شدیم که بخشی از آن در حوزه دهیاری است و مردم مطالباتی را در حوزه خدماتی و عمرانی داشتند که مقرر شد این نیازها از محل اعتبارات مازاد دهیاری‌ها تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی تصریح کرد: بخش دوم مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی است که ما نیز وظیفه داریم آن را به عنوان یک مطالبه عمومی پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم.

مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین یادآور شد: با تأمین اعتبار از محل اعتبارات دهیاری‌ها با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عملیات بهسازی معابر روستاهای ورس و قز قلعه آغاز خواهد شد که می‌تواند رضایت ساکنان را جلب کند.

وی افزود: در خصوص مشکلات روستای کبریت میان برای روکش آسفالت و زیرسازی خیابان اصلی این روستا و نیز حل مشکل لایروبی آب بند این روستا و سنگ فرش معابر از اعتبارات روستایی مناطق محروم کشور استفاده خواهیم کرد و با تخصیص آن بزودی این طرح نیز عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 4994654

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین عمران روستایی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه قزوین شهرکرد عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد

علی بحرانی در بازدید از راه‌های روستایی بخش شنبه و طسوج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد بارش خوب باران در نقاط مختلف شهرستان بودیم که منجر به خوشحالی مردم شده است.

فرماندار دشتی افزود: از ظهر امروز نیز موج شدید باران در شهرستان شروع شد و بالا آمدن آب دره‌های فصلی منجر به مسدود شدن راه شنبه_ درویشی، باغان _ کردلان شده است.

بحرانی بیان کرد: در حال حاضر آب، برق و تلفن روستاهای کردلان، باغان قطع است.

وی از آمادگی کامل نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد و گفت: به محض پایین آمدن آب سریعاً نیروهای خدمات رسان وارد روستا می‌شوند و مشکل آب و برق حل می‌شود.

بحرانی یادآور شد: انتظار داریم مردم از تجمع در مسیر رودخانه و دره‌های فصلی جدا خودداری کنند..

کد خبر 6095217

دیگر خبرها

  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید