Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد، حریم هوایی و دریایی لبنان را بار دیگر مورد تجاوز قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای به تجاوزات مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، ابتدا دو هواپیمای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را در فراز شهرک رمیش تا شهرک شکا نقض کردند.

همچنین دو هواپیمای جنگی دیگر رژیم صهیونیستی با تجاوز به حریم هوایی لبنان از آسمان شهرک الناقوره تا شهرک شکا به پرواز در تمام مناطق لبنان پرداختند.

این بیانیه همچنین از تجاوز یک پهپاد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان اشاره کرده است.

قایقهای جنگی رژیم صهیونیستی نیز با تجاوز به آبهای منطقه ای لبنان در برابر راس الناقوره در جنوب این کشور، حریم دریایی این کشور را نقض کردند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۲ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۳ وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ۴ دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها ۵ یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی ۶ ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران ۷ بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد ۸ پاکستان وام یک میلیارد دلاری عربستان را پس می‌‌دهد مهمترین اخبار بین الملل ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها دلایل غرب برای حفظ بازیگری استعماری در لبنان بعد از باخت در بازی استراتژیک وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان امام کاظم (ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله را برپا نگه داشت؟ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی به حریم هوایی حریم هوایی و دریایی لبنان بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل

خبرگزاری تقریب:
حزب الله لبنان بامداد پنجشنبه _ 6 اردیبهشت/25 آوریل_  فیلمی از شلیک چندین موشک به چندین نقطه از مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی در پاسخ به حملات صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی در جنوب لبنان منتشر کرد  و اعلام کرده بود این عملیات را در پاسخ به  حمله دشمن صهیونیستی به غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.
 
حزب الله لبنان در نبرد میدانی با رژیم صهیونیستی عملیات پیچیده میدانی_روانی  را در پیش گرفته است.
 
حزب الله لبنان نقشه ای را با توجه به تجربه جنگ 33 روزه اش با رژیم غاصب اسرائیل تا کنون اجرایی کرده است که می‌بینیم بر طبق این راهبرد فشار روانی در شمال سرزمین‌های اشغالی منجر به فرار 62 هزار شهرک نشین اسرائیلی از سرزمین‌های اشغالی شده است و باید این را هم در نظر گرفت که بخش قابل توجهی از شهرک‌نشین‌های صهیونیستی دیگر حاضر به بازگشت به شمال سرزمین اشغالی نیستند.
 
در این بین رژیم صهیونیستی باید توانایی نقطه زنی حزب الله، توانایی عبور از سامانه‌های پدافندی این رژیم و همچنین ضربات کشنده ای که حزب الله توانسته است به نیروهای نظامی اش وارد کند را در ذیل تمامی موارد، مورد توجه قرار دهد.
 
بحران در اتاق جنگ اسرائیل
فعالیت‌های حزب الله سبب شده است دغدغه ی بزرگ دیگری در اتاق جنگ رژیم غاصب اسرائیل به وجود بیاید. در این بین صهیونیست ها سعی کرده اند با ترور برخی از مقامات جبهه مقاومت در جنوب لبنان یا حتی در بیروت، فضای متشنجی را ایجاد کرده که به دنبال آن لبنان زیر بار فشار جریانات داخلی کشورش مجبور به پذیرش آتش‌بس بشود.
 
در این بین شاهد هشدار حزب الله مبنی بر این که طرح های آتش بس به رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد تا در غزه به جنایات خود ادامه دهد هستیم. بیانیه اخیر حزب الله لبنان نشان داد نیروهای مقاومت قصد دارند در اصلی ترین خاکریز خود در مقابل رژیم صهیونیستی مادامی که جنگ غزه ادامه دارد به مبارزه خود ادامه دهند.
 
اگر به یمن نگاهی بیندازیم می‌بینیم که آنان هم چنین شرطی مبنی بر اینکه مادامی که جنگ غزه ادامه داشته باشد کارزار خودشان را  علیه منافع رژیم صهیونیستی و علیه این رژیم همچنان ادامه خواهند داد را برای رژیم اشغالگر قدس گذاشته اند.
 
رژیم غاصب اسرائیل با وجود گذشت ۸ ماه از آغاز حمله به غزه در هزارتوی سیاسی، دیپلماتیک، امنیتی، اجتماعی و نظامی قرار دارد؛ این وضعیت زمانی پیچیده تر شد که "نتانیاهو" با احتمال صدور حکم بازداشت خود توسط دادگاه بین‌المللی کیفری در لاهه به دلیل عملیات نظامی در نوار غزه مواجه است. در این بین جهان شاهد این است که هر روز امکان تصمیم گیری درست برای نتانیاهو و دیگر مقامات کابینه اسرئیل در حال از بین رفتن است.  
 
انتهای پیام/
 
 

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد