Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: ۱۸ کتابفروشی استان در طرح تابستانه کتاب ۹۹ مشارکت دارند که از این تعداد ۱۱ کتابفروشی متعلق به اهواز و ۷ دیگر به شهرستان‌های این استان اختصاص دارد.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیبی که به حوزه نشر و کتابفروشی‌ها وارد شد، برگزاری طرح تابستانه می‌تواند ضرر و زیان این صنف را تا اندازه‌ای جبران و نیز رونق دوباره‌ای به پیکره نحیف کتابفروشی‌ها ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی تصریح کرد: از شهر اهواز کتابفروشی‌های محام، شرق، رشد شعبه مرکزی، رشد شعبه نادری، رشد شعبه زیتون، شهر کتاب اهواز، شهر کتاب کیهان، جعفری شعبه زیتون، پاتوق کتاب اهواز، رسانه بیداری و اسوه در این طرح حاضر شدند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: کتابفروشی دارلکتب سعید و شهر کتاب از آبادان، ۴ کتابفروشی معراج، کتابسرای رشد، وارثین و فرزانگان از دزفول و کتاب رشد از شوشتر در فهرست کتابفروشی‌های سایت خانه کتاب قرار دارند.

این مقام مسئول گفت: میزان یارانه خرید برای کتاب‌ها ۲۰ درصد، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۳۰۰ هزار ریال اعلام شد و با توجه به شرایط موجود و شیوع کرونا، خرید‌های غیرحضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل تابستانه امکان‌پذیر است و کتابفروشی‌های متقاضی در زمان اجرای طرح باید نکات بهداشتی رعایت کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد