Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@19:38:47 GMT

آتش‌سوزی در بیمارستان خیابان سخایی تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۴۵۷۱

آتش‌سوزی در بیمارستان خیابان سخایی تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد امروز (۲۰ مرداد) یک مورد آتش‌سوزی در یک بیمارستان واقع در خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت حوادث در مراکز درمانی در لحظات اولیه ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای کامل پشتیبانی، تجهیزات تنفسی و دو دستگاه نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل حادثه یکی از بخش‌های سه‌طبقه این بیمارستان بود که بخش‌های تخصصی از جمله سی‌سی‌یو و شیمی‌درمانی را شامل می‌شد.

ملکی گفت: این بخش ۷ طبقه بود که ۳ طبقه زیرزمین و ۴ طبقه روی زمین داشت. آتش‌سوزی در طبقه منهای۲ این بخش که انباری کوچکی در آن بود، رخ داده و دود بسیاری ناشی از این آتش‌سوزی به طبقات دیگر سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در کمتر از ۴ دقیقه به محل رسیدند و با توجه به بازدیدهایی که آتش نشانان قبل از این حادثه از بیمارستان داشته‌اند و اشراف محیطی کامل توانستند با کمک فرماندهان خود را سریع به محل آتش‌سوزی برسانند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: برخی از آتش‌نشانان در طبقه منهای۲ مشغول خاموش کردن آتش و خارج کردن دود شدند و برخی دیگر از آتش نشانان در طبقات بالایی با کمک پرستاران، به بیمارانی که کمک لازم داشتند (حدود ۲۰ نفر) یاری رساندند و تحت حفاظت از ساختمان خارج کردند.

ملکی گفت: آتش خیلی زود خاموش شد و بیماران بخش‌های بالاتر که درگیر دود گرفتگی بودند با کمک پرستاران و آتش نشانان از آن بخش‌ها خارج و به بخش‌های دیگر منطقه انتقال داده شدند. آتش نشان‌ها تا به این لحظه مشغول خارج کردن دودهایی بودند که در طبقات مختلف و حتی پارکینگ متصاعد شده است و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت. چون آتش در یکی از انبارهایی که محل نگهداری اسناد باطله بود، رخ داده بود.

کد خبر 538850 برچسب‌ها آتش‌ نشانی حوادث - آتش سوزی تهران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث آتش سوزی تهران حوادث ایران آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟