Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با گذشت یک ماه از رشد آمار جانباختگان به کرونا و اعمال محدودیت‌های سخت‌تر برای کنترل این بحران هنوز اغلب شهرستان‌های تهران در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر قرار دارند. تاریخ انتشار: 10:02 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۳۲۴ خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، با گذشت یک ماه از رشد آمار جانباختگان به کرونا و اعمال محدودیت‌های سخت‌تر برای کنترل این بحران هنوز اغلب شهرستان‌های تهران در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حال حاضر براساس اطلاعات به دست آمده از نرم افزار ماسک، نرم افزار مورد تأیید وزارت بهداشت، تهران و تمامی مناطق۲۲گانه آن، به علاوه شهرستان‌های ری، شمیرانات، اسلامشهر، فیروزکوه، دماوند و ورامین در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر قرار دارند

این در حالی است که شهرستان‌های دماوند و اسلامشهر هفته گذشته در وضعیت کم خطرتری قرار داشته‌اند! شهر‌های رباط کریم، شهریار، ملارد و قرچک نیز تنها شهرستان‌هایی هستند که وضعیت آن‌ها نسبت به هفته گذشته بهتر شده است.

همچنین براساس اطلاعات به دست آمده، شهرستان‌های پیشوا، شهریار، پاکدشت و قرچک در وضعیت پرخطر و نارنجی قرار داشته و شهرستان‌های رباط کریم، ملارد، قدس در وضعیت زرد و در خطر متوسط قرار دارند.

همچنین بهارستان و پردیس تنها شهرستان‌های با وضعیت سفید در استان هستند.   بیشتر بخوانید:  تمدید تمام محدودیت‌ها و دورکاری کارمندان تهران تا پایان هفته   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استان تهران کرونا وضعیت قرمز قرار دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی

امید صادقی در ارتباط با طرح تحقیقاتی با عنوان «بررسی ارتباط بین مصرف گوجه و مصرف لای کوپن که ماده مؤثر آن است و سطح خونی لای کوپن با ریسک و خطر ابتلاء به سرطان» در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اثرات ضد سرطان گوجه به خاطر لای کوپن است که رنگدانه گوجه محسوب می‌شود و جزو آنتی اکسیدان‌ها است.

وی به اثر پیشگیری و درمان کننده گوجه بر انواع سرطان‌ها اشاره کرد و افزود: دریافت بالای لای کوپن در مصرف کنندگان نسبت به کسانی که مصرف پایین گوجه دارند، خطر ابتلاء به سرطان را کمتر می‌کند و هر ۱۰ واحد افزایش لای کوپن در بدن (در قالب مصرف گوجه) می‌تواند ۵ درصد خطر ابتلاء به سرطان را کاهش دهد.

محقق و پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: اثرپیشگیری گوجه بر ابتلاء به انواع سرطان، مورد بررسی قرار گرفت که مصرف آن، خطر سرطان ریه و پروستات را بهتر کاهش می‌دهد و جنبه پیشگیری از این دو سرطان را دارد.

وی اثر ضد سرطانی گوجه پخته را بیشتر از خام آن دانست و ادامه داد: مصرف گوجه عامل کاهش ابتلاء و مرگ و میر ناشی از سرطان می‌شود.

صادقی گفت: دراین مطالعه صرفاً اثر ضد سرطانی گوجه مورد بررسی قرار گرفت که در فاز بعدی مطالعه می‌شود که آیا اشکال مختلف گوجه مثل سس گوجه، رب گوجه یا سس کچاب و انواع مختلف محصولات حاصل از گوجه نیز اثر ضد سرطانی دارد؟

وی افزود: اثر بخشی مصرف یک تا دو گوجه در روز بر پیشگیری از سرطان در این مطالعه بدست آمده است، ضمناً مصرف زیاد گوجه عوارض خاصی بدنبال ندارد و تنها مصرف بیش از حد آن برای افرادی که مبتلا به بیماری‌های خاص مثل رفلاکس معده هستند و عامل ترش کردن معده می‌شود، توصیه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در عصر حاضر با بروز بالای سرطان مواجهیم بنابراین ارتباط بین دریافت‌های غذایی و بروز سرطان باید مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6097137

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد