Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@06:10:16 GMT

مدافع مورد علاقه یحیی از پرسپولیس دور شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۷۹۸

مدافع مورد علاقه یحیی از پرسپولیس دور شد

به گزارش همشهری آنلاین چندی پیش خبر پیشنهاد یک تیم چینی به مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی کشورمان مطرح شده بود.  بازیکنی که پیش از این هم سابقه حضور در لیگ این کشور را دارد. پیشنهادی که حالا با توجه به جدایی نزدیک مدافع تیم ملی کشورمان از العربی جدی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

روزنامه استادالدوحه قطر خبر از جدایی قطعی پورعلی گنجی از این تیم در فصل پیش رو داده و مقصد او را هم لیگ چین معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه این مدافع ایرانی در دو فصل حضورش در این تیم نتوانست توقعات را برآورده کند و حالا این تیم قطری به دنبال جانشینی برای پورعلی گنجی است.

از پورعلی گنجی به عنوان یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای جایگزینی سیدجلال حسینی هم نام برده می‌شد. با توجه به اینکه کاپیتان پرسپولیس به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک می‌شود از پورعلی‌گنجی که پیش از این خبرهایی مبنی بر علاقه او برای پیوستن به پرسپولیس منتشر شده بود به عنوان مدافع مورد علاقه یحیی برای حضور در ترکیب پرسپولیس نام برده می‌شد.

دیدار اخیر یحیی و پورعلی‌گنجی هم به این شایعه دامن زده بود. با این حال به نظر می‌رسد مدافع تیم ملی کشورمان تا زمانی که در خارج از ایران پیشنهادات مالی جذابتری دارد به حضور در لیگ برتر ایران نمی‌اندیشد و احتمالا به این زودی های شاهد حضور او در لیگ ایران نخواهیم بود.

کد خبر 538889 برچسب‌ها یحیی گل محمدی - فوتبال فوتبال - نقل و انتقال ایرانی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی فوتبال باشگاه پرسپولیس پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان

آفتاب‌‌نیوز :

در برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی که دوست داشت از زیر زبان اوسمار ویرا نام بازیکنان مورد علاقه اش یا فهرست فصل آینده پرسپولیس (درصورت تمدید قرارداد سرمربی برزیلی) را بیرون بکشد از نقل و انتقالات تابستانی و نفرات مورد نظرش پرسید. اوسمار ویرا نیز نام مهدی قایدی، شهریار مغانلو، رضا اسدی و رامین رضاییان را برزبان آورد و از آن‌ها به عنوان بازیکنان ایرانی مورد علاقه خود اسم برد!

ماجرای رامین رضاییان، اما متفاوت از بقیه است؛ مدافع راست ملی پوش سپاهان در پایان فصل بازیکن آزاد شده و به راحتی می‌تواند از این تیم اصفهانی جدا شود. رضاییان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد بار‌ها از علاقه اش به رنگ قرمز گفته و بدش نمی‌آید با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. این درحالی است که مدافع راست کنونی تیم پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر است که همه می‌دانند به اسم رامین رضاییان آلرژی داشته و این دو همواره رقابت پنهانی با یکدیگر داشته اند.

رامین رضاییان که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوسته بود، به دلیل علاقه یحیی گل محمدی به دانیال اسماعیلی فر در پایان فصل در لیست مازاد قرار گرفت و بالاجبار به سپاهان رفت. از آن طرف دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس آمد و در ابتدای حضورش با هجمه‌هایی از سوی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شد که طرفدار رامین بودند! حالا ابراز علاقه سرمربی برزیلی در یک برنامه زنده تلویزیونی به رامین رضاییان ممکن است راه دانیال اسماعیلی فر وتیم پرسپولیس را از هم جدا کند.

این در شرایطی است که پیش از این دانیال اسماعیلی فر برای تمدید قراردادش با پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود، اما ممکن است مصاحبه اوسمار ویرا نظرش را تغییر دهد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • لیگ برای این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تمام شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید