Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها؛ دو تیم ماشین‌سازی و پارس جنوبی از ساعت ۱۹:۴۵ روز دوشنبه بیستم مردادماه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، در استادیوم شهید قاسم سلیمانی تبریز و با قضاوت رضا عادل در دیداری حساس و تعیین کننده مقابل هم قرار خواهند گرفت.

دو تیمی که به ترتیب با ۲۷ و ۲۵ امتیاز در رتبه‌های دوازدهم و چهاردهم جدول شانزده تیمی رقابت‌های لیگ برتر جای گرفته‌اند و فاصله ۳ و ۱ امتیازی که با منطقه سقوط دارند، این هفته‌های پایانی لیگ را برایشان بسیار نفس گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور افاضلی دردی دوا نکرد

سبزپوشان ماشین سازی از زمان آغاز سرمربیگری هومن افاضلی در این تیم علی رغم حاشیه‌ها و اعتراضاتی که نسبت به داوری وجود داشت، موفق شدند ذوب آهن را شکست داده و تا حد زیادی به بقا در لیگ امیدوار باشند، اما دو باخت پیاپی برابر گل گهر سیرجان و سایپا که رقبای مستقیم ماشین سازی در ته جدول به حساب می‌آمدند، کار را برای این تیم بسیار پیچیده‌تر از قبل کرده است.

بدون شک ۳ امتیاز دیدار خانگی برابر پارس جنوبی جزو حیاتی ترین امتیازات این تیم در طول فصل خواهد بود و شاید کوچک‌ترین لغزش و اشتباه از طرف کادرفنی و بازیکنان تیم در نهایت باعث سقوط به لیگ دسته پایین‌تر و از دست رفتن سهمیه لیگ برتری برای آذربایجان شرقی شود.

اوضاع مشابه پارس جنوبی در قعر جدول

در سمت مقابل، تیم پارس جنوبی جم قرار دارد که مثل رقیب خود، به کسب تمامی امتیازات این بازی نیازمند است. تیم بوشهری نه چندان شرایطش از ماشین سازی بهتر نیست، که به امتیازات این دیدار نیازمند تر هم هست، پارس جنوبی پس از کسب سه امتیاز شیرین و مهم برابر شهرخودرو توسط پیکان و شاهین شهرداری بوشهر متوقف شدند و به همین علت است که اکنون یکی از کاندیدهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند.

مشکلات مالی این باشگاه نیز یکی از مهمترین عوامل عملکرد بد آنها در طول فصل بوده است اما فعلاً در هفته‌های پایانی لیگ، زمانی برای این نیست که چندان به مشکلات اینچنینی پرداخته شود و شاگردان پورموسوی در بازی پیش رو برای بقا و پیروزی خواهند جنگید.

تقابل دوباره افاضلی با تیم سابق

یکی اتفاقات جالب این مسابقه نیز تقابل هومن افاضلی با تیم سابق خود خواهد بود؛ افاضلی که مدت کوتاهی را در پارس جنوبی جم گذراند، پس از حواشی لغو دیدار با استقلال و صدور حکم انضباطی مبنی بر بازی این دو تیم از جمع پارسی‌ها جدا شد و بلافاصله با ماشین سازی به توافق رسید که در نوع خود باعث بروز برخی حواشی نیز شد.

افاضلی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی برای من بسیار سخت است به دلیل این‌که تعلق احساسی زیادی به پارس جنوبی دارم؛ آن‌ها بازیکنان باغیرتی دارند که در شرایط سخت برای تیمشان می‌جنگند. همچنین بزرگان خوبی مثل محمد نوری، رضا خالقی‌فر، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی را در تیم‌شان دارند. این تیم جوانان خوبی دارد و من شناخت خوبی از آن‌ها دارد اما متأسفانه باید مقابل هم بایستیم.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که یکی از حساس‌ترین و تعیین کننده ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر بین ته جدولی‌های با انگیزه، با چه نتیجه به اتمام خواهد رسید، آیا سبزپوشان تبریز موفق خواهند شد پس از دو باخت پیاپی، بالاخره طعم برد و به تبع آن بقا در لیگ را بچشند یا اینکه پارس جنوبی با حضور بازیکنان با تجربه‌ای چون محمد نوری، رضا خالقی‌فر، شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی دست پر زمین مسابقه را ترک کرده و برای حفظ خود در لیگ، به هفته‌های آینده امیدوارتر خواهد بود؟

کد خبر 4994784

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تیم فوتبال پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا قزوین شهرکرد کمک مومنانه عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا ماشین سازی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده