Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@17:18:16 GMT

وعده انتخاباتی ترامپ درباره ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۹۰۵

رئیس‌جمهوری آمریکا در جمع خصوصی حامیان خود اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، ظرف چهار هفته به توافقی با ایران دست می‌یابد. ناطقان:  دیشب (۱۹ مرداد) تارنمای اپ (app.com) وابسته به روزنامه یو اس ای تودی، این محفل خصوصی در شهر لانگ برنچ ایالت نیوجرسی تشکیل شده بود و هدف از آن جمع‌آوری کمک مالی برای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته اپ، گردهمایی دیروز در منزل یکی از حامیان ترامپ که به‌تازگی در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشته بود، برگزار شد و هر کدام از شرکت‌کنندگان از ۵ هزار و ۶۰۰ دلار تا ۲۵۰ هزار دلار به ستاد ترامپ کمک کرده و فرصت یافتند تا با بهره‌گیری از این مهمانی خصوصی با وی عکس انداخته و در میزگردی با او شرکت کنند.

در فیلمی که رسانه جوئیش اینسایدر از این مهمانی منتشر کرد، ترامپ به حامیان خود وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات ۱۳ آبان ظرف یک ماه به توافقی با ایران دست یابد.

وی گفت: اگر ما پیروز شویم، ظرف چهار هفته توافقی با ایران خواهیم داشت.

ترامپ حدود دو ماه پیش در گردهمایی انتخاباتی خود در شهر تولسا ایالت اوکلاهاما، با بیان این که قصد دارد یک توافق خیلی سریع و بهترین توافق ممکن را (با ایران) انجام دهد، هشدار داده بود: زمانی که در انتخابات پیروز شوم، ایران هزینه بسیار بالاتری خواهد پرداخت.

وی گفت: ایران به شدت خواستار امضای یک توافق است اما جان کری به آنها گفته است که صبر کنید چون اگر ترامپ در انتخابات ببازد، شما صاحب آمریکا خواهید شد.

وی افزود: من هم به آنها (ایران) گفتم که می‌توانید صبر کنید اما زمانی که من در انتخابات برنده شوم، شما باید هزینه بسیار بیشتری بپردازید تا اینکه بخواهید الآن توافق کنید. بله واقعاً من این را به آنها گفتم.
منبع: تابناک برچسب ها: وعده ، انتخابات ، ترامپ ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وعده انتخابات ترامپ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد

به گزارش «تابناک»، علیرضا فخاری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در دور اول انتخابات در استان تهران چه در ایام تبلیغات شاهد رفتار قانونمندانه داوطلبین و همچنین مدیران و مردم بودند و در روز انتخابات نیز شاهد انتخابات پرشور، سالم و با امنیت بالا بودیم.

وی اظهار کرد: با توجه به وسعت و جمعیت در استان تهران گزارش بسیار اندکی به ستاد انتخابات مبنی بر تخلف ارسال شد که به تخلفات رسیدگی شد اما مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به قوانین و مقررات انتخاباتی فعالیت داشتند و هیچ مدیری چه در دستگاه‌های اجرایی و چه در شهرداری و بخشداری و حتی فرمانداران تخلفات انتخاباتی نداشتند.

استاندار تهران ادامه داد: در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین شهرستان ورامین در روز جمعه برگزار خواهد شد و از حدود یک ماه قبل تمهیدات برگزاری منظم و با نهایت امنیت در استانداری و فرمانداری‌های تابعه این ۲ حوزه برگزار شد.

وی تاکید کرد: هم اکنون آمادگی خوبی از سوی ستاد انتخابات استان تهران وجود دارد و قطعا انتخابات دور دوم حتی از دور اول نیز با نظم و امنیت بهتری برگزار خواهد شد.

به گفته فخاری، در این دور دستگاه‌های تمام الکترونیک در کلیه شعبات اخذ رای وجود دارد و برای رفاه و آسایش و همچنین حفاظت از آرای مردم این دستگاه‌های تمام الکترونیک در خدمت مردم خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و ۱۶ نماینده از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و یک نماینده در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین با رای مردم انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو