Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@08:46:15 GMT

آخرین آمار از ابتلای معتادان متجاهر به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۰۲۸

آخرین آمار از ابتلای معتادان متجاهر به کرونا

باشگاه خبرنگاران: فاطمه رضوان مدنی سرپرست معاونت توسعه و پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور ددرباره آخرین آمار از ابتلای معتادان متجاهر به کرونا، اظهار کرد: تا آخر هفته گذشته تعداد معتادان متجاهر دستگیر شده توسط نیروی انتظامی، ۱۵۸۸۰ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد بیش از ۱۱ هزار نفر به مراکز درمانی ماده ۱۶ و تبصره ۲ معرفی شده‌اند، گفت: تست کرونای تعداد ۳۹۵ نفر از این جمعیت مثبت بوده است و ۸۷ نفر نیز به مراکز درمانی ارجاع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان مدنی گفت: تاکنون ۲ فوتی از این جمعیت ثبت شده است که مربوط به استان‌های البرز و سیستان و بلوچستان بوده‌اند. (در استان البرز طرح جمع آوری نداشته‌ایم و این فرد کارتن خواب بوده است).

سرپرست معاونت توسعه و پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور افزود: در پیک دوم شیوع ویروس کرونا که همزمان با اجرای طرح دستگیری بود، آمار معتادان درگیر کرونا مطابق با آمار شیوع کرونا در جمعیت عمومی بود، به عبارتی میانگین تعداد معتادان درگیر کرونا نیز مانند سایر اقشار در بخش‌های مختلف جمعیت است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طرح جمع آوری معتادان متجاهر در ۲۴ استان در حال انجام است و در ۷ استان به دلیل اینکه هنوز زیرساخت‌های لازم را ندارند، اجرا نمی‌شود.

رضوان مدنی خاطرنشان کرد: قبل از اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در ایام شیوع ویروس کرونا، به دلیل اینکه از آن‌ها تست کرونا گرفته نمی‌شد، آماری از معتادان درگیر با این ویروس نداشتیم، اما با اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر و ضرورت انجام تست‌های غربالگری کرونا آمار قابل دستیابی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: معتادان متجاهر کرونا سازمان بهزیستی معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان

(تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان

دیگر خبرها

  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲