Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:59:31 GMT

جوانان مظلوم لبنان، فرزندان ابوذر غفاری هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۳۷۰

جوانان مظلوم لبنان، فرزندان ابوذر غفاری هستند

آیت الله عبادی گفت: جوانان مظلوم لبنان، فرزندان ابوذر غفاری هستند، زیرا ابوذر غفاری مدت ها در آنجا تبعید بوده و در مردم آن منطقه اثر گذاشته است،

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۰ مرداد) با اشاره به اینکه جوانان مظلوم لبنان، فرزندان ابوذر غفاری هستند، زیرا ابوذر غفاری مدت ها در آنجا تبعید بوده و در مردم آن منطقه اثر گذاشته است، اظهار داشت: امروز بعد از 1400 سال شاهد ابوذر غفاری ها در لبنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حادثه اخیر لبنان، بیان داشت: مقدار مواد منفجره شیمیایی که در شهر بیروت قرار داشته است برای تخریب یک شهر دومیلیونی کافی بود، اما چون در بندر واقع بوده است قسمت دریا طبعا شرایطی دارد که شدت را کم می کند، که باعث شد تا تخریب ها کمتر باشد.

 

وی با اشاره به اینکه توطئه دشمنان در بیروت نافرجام ماند، خاطر نشان کرد: آنچه دشمنان در لبنان به دنبال آن بودند روی نداد بلکه باعث رسوایی آنها خواهد شد و باید پاسخگو باشند.

 

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: مردم با اراده و برادران عزیز لبنانی محصولات ابوذر غفاری هستند، آن مردی که صاحب اراده است و باطن و ظاهرش یکی است، حرفی که می زند پای آن می ایستد و صاحب نفوذ و قدرت و هیچ کس در مقابل خدا برای او کسی نیست.

 

آیت الله عبادی گفت: آن افرادی که حضرت امام علی(ع) را نتوانستند تحمل کنند به خاطر این بود که امام علی(ع) عدالت را از طریق جور نمی خواست.

 

وی ابراز داشت: تا انسان به جایگاه اصلی که پیغمبران و اولیا خداوند فرمودند که جایگاه انسانیت است نرسد دنیا اصلاح نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از امیرالمومنین علی(ع) می خواهیم که دست ما را بگیرد زیرا در کار خود سخت درمانده ایم.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان خراسان جنوبي خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

به گزارش ایسنا، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ «حسن البغدادی» گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل