Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با سفر به استان سیستان و بلوچستان، از مرزهای جنوب شرق کشور و مناطق ماموریتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی»، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با سفر به استان سیستان و بلوچستان، از مرزهای جنوب شرق  و مناطق ماموریتی و پایگاه های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه در جریان بازدید از پایگاه های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی شهرستان سرباز و سراوان در جمع رزمندگان قرارگاه ، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)به آنان و اظهار خرسندی از حضور در جمع حافظان دلیر و سلحشور مرزهای ایران اسلامی گفت: بحمدالله امروز نیروی زمینی سپاه اشراف بسیار خوبی بر مرزهای جنوب شرق کشور دارد و رزمندگان با ایمان و مقتدر این نیرو برای صیانت از مرزهای سرزمینی ایران اسلامی آماده هستند .   

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  با اشاره به نقش آفرینی مجاهدانه رزمندگان نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت مرزها گفت:  نیروی زمینی سپاه با ایجاد پاسگاه های مرزی نقش مهمی در امنیت پایدار جنوب شرق کشور ایفا کرده است .

وی  اقدامات یگان های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی جنوب شرق کشور را مطلوب توصیف و تصریح کرد : نیروی زمینی سپاه نه تنها حفظ امنیت مرزها را در این مناطق بر عهده دارد، بلکه یار و همراه مردم مظلوم این مناطق در مشکلات بوده و اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری بسیار خوبی را به انجام می رساند.

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و سردار سرتیپ پاسدار کرمی فرمانده قرارگاه قدس، نماینده ولی فقیه در سپاه را همراهی می کردند، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در فضایی صمیمی با رزمندگان و بسیجیان حاضر در پایگاه های مرزی به گفت و گو پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از طرح های توسعه سواحل مکران و پایگاه امام خمینی (ره) چابهار نیز بازدید کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام حاجی صادقی حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه حجت الاسلام والمسلمین نیروی زمینی سپاه مرزهای جنوب شرق جنوب شرق کشور قرارگاه قدس حاجی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران

دریافت 16 MB کد خبر 6097907

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور