Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در یکی از نشست‌های ستاد کرونای استان به صراحت اعلام کرد دستگاه‌هایی که در برابر این ویروس ضعیف عمل کنند در جشنواره شهید رجایی جایگاهی نخواهند داشت و مورد ارزیابی قرار نخواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ این روزها یعنی از اسفند سال گذشته تاکنون مهم‌ترین خبری که مردم روزانه دهان به دهان از آن سخن می‌گویند کرونا و شیوع و ابتلا و مرگ ناشی از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به موازات دغدغه اول مردم، مسوولان نیز بیش از هر چیز برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر و ابتلای همشهریان به ویروس کشنده کار و تلاش می‌کنند و جلسه می‌گذارند به نحوی که هر 3 روز یکبار شاهد برگزاری جلسه ستاد استانی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و به موازات آن در شهرستان‌ها هستیم که در کشور نیز ستاد ملی به صورت پی در پی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در این بین برخی دستگاه‌ها و ادارات عملکرد خوبی در بحث مقابله و پیشگیری از کرونا داشته‌ا‌ند و عملکرد آن‌ها نشان می دهد که برای جلوگیری از آسیب دیدن مردم پای کار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در یکی از نشست‌های ستاد کرونای استان به صراحت اعلام کرد دستگاه‌هایی که در برابر این ویروس ضعیف عمل کنند در جشنواره شهید رجایی جایگاهی نخواهند داشت و مورد ارزیابی قرار نخواهند گرفت.

استاندار به صراحت اعلام کرد که اگر دستگاهی در زمینه تخصصی خود هر چند هم خوب عمل کند و در بحث کرونا ضعیف باشد در ارزیابی‌ها به عنوان دستگاه کم کار معرفی خواهد شد چرا که در چنین اوضاع و احوالی مدیر و دستگاه خوب کسی است که عملکرد قابل قبولی در برابر ویروس کشنده کرونا داشته باشد.

در نشست اخیر ستاد کرونا وقتی حرف از دستگاه‌های خوب و بد در زمینه عمل به پروتکل‌ها در مقابله با کرونا آمد باز هم بنیاد مسکن و راه و شهرسازی وضعیت خوبی نداشتند 2 دستگاهی که مراجعه کنندگان زیادی دارند.

با این وضعیت باید دید که با این دو دستگاه هم نام در جشنواره شهید رجایی چه برخوردی در شهریور ماه امسال خواهد شد و آیا وعده استاندار عملی خواهد شد.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کهگیلویه و بویراحمد جشنواره استاندار کهگیلویه جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد