Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در جمع هوادارانش وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به توافق با ایران دست می‌یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه آمریکایی ازبری پارک پرس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که روز پیش در جمعی خصوصی از هوادارانش حضور یافته بود وعده انتخاباتی دست‌یابی به نوعی توافق قریب الوقوع با ایران را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در ویدیویی که پایگاه خبری جوییش اینسایدر آن را منتشر کرد، در این باره گفت: اگر ما در انتخابات پیروز شویم، ظرف چهار هفته به توافق با ایران دست پیدا می کنیم.
بر اساس این گزارش، اظهارات ترامپ در این باره در حالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان بارها تاکید کرده‌اند پیش از خروج آمریکا از برجام در این چارجوب با این کشور مذاکره کرده‌اند و تنها در صورت بازگشت آمریکا به برجام و پایبندی کامل به تعهداتش با این کشور مذاکراتی انجام خواهند داد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روابط ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود

ایسنا/البرز امام جمعه کرج به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد اشاره و با تأکید بر لزوم جدی گرفتن دور دوم، تصریح کرد: درصورت بی توجهی به دور دوم انتخابات دچار خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه هفتم اردیبهشت کرج با تاکید بر مطلب فوق تصریح کرد: نگویید دور دوم انتخابات مهم نیست چراکه یک رای هم در انتخابات تاثیرگذار است .

وی با اشاره به اهمیت خودکفایی و استقلال همه جانبه کشور، گفت: امروز همگان باید تلاش کنیم تا ارزش کار برای جامعه روشن شود و کسی بیکار نماند.

وی با بیان اینکه دین اسلام به کارگر اهمیت می دهد و مصرف‌گرایی را نهی می‌کند، تصریح کرد: همگان باید به تولید و اشتغال ترغیب شوند. خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه گفتمان غالب باشد.

امام جمعه کرج به نزدیک شدن روز معلم هم اشاره و اعلام کرد: ویژگی‌های معلم تراز انقلاب اسلامی را باید در شهید مطهری که خصوصیات ویژه‌ای داشت جستجو کرد. مهم‌ترین اقدام شهید مطهری نظم و برنامه داشتن بود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: معلمی در ایران اسلامی باید همراه با دمیدن روح امید، بصیرت و دشمن شناسی، استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن باشد؛ معلمان باید به نسل آینده غافل نبودن از امور دیگران را آموزش دهند و روحیه تفکر، تعهد و دغدغه‌مندی را در نسل‌های مختلف تقویت کنند.

وی در ادامه خطبه‌های امروز با اشاره به تحولات منطقه گفت: جبهه مقاومت امروز با هوشمندی و دقت هرچه بیشتر راه نفس کشیدن را بر رژیم صهیونیستی بسته و نفس‌هایش را به شماره انداخته است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: امروز نفرت از آمریکا اعیان شده و آزادگان شعار مرگ برآمریکا سر می‌دهند بنابراین غزه در این نبرد پیروز است چون در دل دنیای غرب مظلومیت خود و پلیدی استکبار را به تصویر کشید. وقتی در انگلیس و سایر کشورها تظاهرات چندین هزار نفری علیه صهیونیست‌ها می‌بینیم یعنی غزه پیروز است و به رغم بسیج تمام رسانه‌ها علیه فلسطین و پس از این همه جنایات، غزه همچنان پیروز است چون اسلام پیروز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم