Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از آغاز اجرای «پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل» در زنجان خبر داد.

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری «پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل» در استان  خبر داد و اظهار کرد: این پویش با  موضوع «کرامت علوی، شور حسینی» در فاصله زمانی عید غدیر خم تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: کمک هزینه معیشتی برای افراد نیازمند و جامعه هدف، اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش، وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان و سالمندان مراقبت می‌شوند، کمک‌های غیر نقدی، اقلام و جیره‌های خشک غذایی و نذورات هیأت مذهبی و خیرین که صرفا توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌ها قابل جمع‌آوری است‌، از محورهای مرتبط با این پویش است.

وی درباره نحوه جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه خاطر نشان کرد: همشهریان خیر و نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ یا # ۹* ۷* ۷۳۳* بخش نیکوکاری نرم‌افزارهای آپ و سکه پرداخت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر و نیازمند است که مردم خیر استان می‌توانند با اهدای نذورات خود به این نهاد موجبات بهره‌مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک‌ها را فراهم آورند.

وی تأکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 میلیارد تومان توسط خیرین و نیکوکاران جمع‌آوری و برای تامین اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه ازدواج، سرمایه کار و ودیعه مسکن در اختیار11 هزار نفر از افراد تحت پوشش قرار گرفته است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان بهزیستی محمد محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

بهزاد کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۹۰ نفر برای شهرستان زنجان است.

وی تعداد متقاضیان در مرحله تایید نهایی را ۶۱۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد برای ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده را ۱۰۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هم به دلیل عدم احراز شرایط، رد درخواست شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت