Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی گلستان به شایعه های فضای مجازی در خصوص پرونده «سها رضانژاد» پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «مجتبی مروتی» صبح امروز(دوشنبه 20 مرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده سها رضانژاد گفت: با توجه به بازتاب زیادی که این پرونده داشت شخصاً به تمام ابعاد پرونده ورود پیدا کردم و با افراد حاضر در تور مصاحبه گرفتم و در صحنه وقوع حادثه حضور یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان ادامه داد: براساس جمع بندی انجام شده از همان روز نخست اعلام کردم که حتی یک انگیزه کوچک برای وقوع جنایت بر روی این فرد در تحقیقات ما به دست نیامده است و امکان ندارد بیش از ۳۰ نفر افراد حاضر در آن تور گردشگری، وقوع جنایت بر روی «سها رضانژاد» را انکار کنند.

 

وی تصریح کرد: در مرحله ای تفحص با دستور فرماندار کردکوی متوقف شد اما ما همچنان در منطقه حضور داشتیم و محتمل ترین خطری که جان آن مرحومه را تهدید می کرد طبیعت خشن و خطرناک بود، کمپ این تور گردشگری در ۲۰ متری پرتگاه دایر شده بود و در ۴۰ سال اخیر در آن نقطه هیچ جرمی به ناجا گزارش نشده بود و به همین دلیل امکان وقوع حادثه نزدیکترین فرضیه بود.

 

مروتی اضافه کرد: لباس سها رضانژاد با جسد کشف شده مطابقت دارد و به محض مشاهد جسد تشخیص دادیم که جسد متعلق به دختر مفقود شده کرجی است.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان ابراز داشت: یکی از بانوان همراه سها رضانژاد اعلام کرد که وی در دو مرحله از قرص خواب استفاده کرده است که یک مرحله آن حدود ساعت ۴ صبح روز حادثه بوده است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا محل کشف جسد با محل کمپ زیاد بوده است، خاطرنشان کرد: ما فرضیه پنج کیلومتری را برای وقوع این حادثه در نظر گرفتیم و ما احتمال می دادیم حادثه بین این پنج کیلومتر اتفاق افتاده باشد، البته یکی از مشکلات در تفحص سها رضانژاد این بود که هر کسی خود تحقیق و تفحص را انجام می داد و براساس آخرین یافته ها جمع بندی رخ نمی داد.

 

مروتی با بیان اینکه عدم کنترل درست فضای مجازی و شایعات ایجاد شده در این حادثه به گردشگری گلستان لطمه زد، بیان کرد: دیواره پرتگاه حدود ۴۰۰ متر و در برخی نقاط تا ۸۰۰ متر ارتفاع دارد و ظاهراً سها رضانژاد از محل کمپ به سمت رودخانه منجر به آبشار حدود ۶۰۰ متر به سمت چپ رفت و پس از آن از آبشار سقوط کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: جمجمه و گردن جسد کشف شده شکسته است و حتی بطری آب در کنار جسد بود، به طور قطع اگر جنایتی رخ می داد اجازه نمی دادند بطری آب در دستان فرد باقی بماند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سها رضانژاد رئیس پلیس آگاهی گلستان رئیس پلیس آگاهی گلستان سها رضانژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند