Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان گفت: مکرون در حالی که خود در کشورش بیش از یکسال است که درگیر تظاهرات و اعتراضات است، همچون کفتاری خود را بر سر لبنان زخمی رساند تا سیاست دیکته شده آمریکا مبنی بر تضعیف ساختار حاکمیتی لبنان و به دنبال آن تضعیف مقاومت را پیگیری کند.

مهدی شاکران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص اتفاقات رخ داده در لبنان اظهار داشت: کشور لبنان به علت پیچیدگی خاص تنوع جمعیتی به‌ ویژه از نظر مذهبی، همواره در طول تاریخ مستعد وقایع گوناگون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان ادامه داد: در حال حاضر کشور لبنان به دید ما، یکی از محورهای مقاومت محسوب شده و تحولات آن برای کشور ما مهم و حیاتی خواهد بود؛ به طور قطع می‌توان گفت که تمام دعوا و جنجال بر سر حضور مقاومت در لبنان و بیخ گوش رژیم صهیونسیتی است.

شاکران پیرامون موضع آمریکا، کشورهای اروپایی و عربستان در این زمینه عنوان کرد: دولت‌های اروپایی و آمریکا با همکاری سعودی‌ها تلاش زیادی می‌کنند تا از هر اتفاقی در لبنان برای ایجاد حاشیه به منظور ضربه زدن به محور مقاومت استفاده کنند.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان ادامه داد: آن‌ها در این راستا امید زیادی به دوستان خود در لبنان به‌ خصوص جریان موسوم به ۱۴ مارس بسته‌اند، تمام اتفاقات را اگر خارج از این چهارچوب ببینیم به بی‌راهه رفته‌ایم.

وی بیان داشت: انفجار غم‌انگیز بندر بیروت واقعه‌ تلخ و مشکوکی است که رفتار رسانه‌های صهیونیستی در کنار رفتار سیاست‌مداران اروپایی و آمریکایی این شک را بیشتر می‌کند.

شاکران گفت: مکرون در حالی که خود در کشورش بیش از یکسال است که درگیر تظاهرات و اعتراضات است، همچون کفتاری خود را بر سر لبنان زخمی رساند تا سیاست دیکته شده آمریکا مبنی بر تضعیف ساختار حاکمیتی لبنان و به دنبال آن تضعیف مقاومت را پیگیری کند.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان ادامه داد: گویا روحیه استعمارگری و سلطه بر ملت‌های ضعیف هنوز در وجود این کشورهای به ظاهر متمدن وجود دارد و از هر فرصتی برای پیش‌برد آن استفاده می کنند.

وی افزود: اما سید حسن نصرالله، همواره در طول این سال‌ها با هوشمندی و سیاست‌ورزی خاصی سعی داشته که هم اهداف مقاومت را در عدم ایجاد فضای امن برای صهیونیست‌ها به ثمر بنشاند و هم به انسجام داخلی لبنان کمک کند.

شاکران خاطرنشان کرد: بخش زیادی از مردم لبنان می‌دانند که امنیت آن‌ها در گرو حضور مقاومت در لبنان است و در غیر این صورت مانند یک طعمه توسط استکبار بلعیده و سرانجامی شبیه کشورهایی مانند لیبی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان پیرامون وظیفه و نقش ایران در قبال این رخدادها عنوان کرد: جمهوری اسلامی باید به عنوان یک حامی قوی برای مردم لبنان وارد شده و ضمن کمک‌های لجستیکی قابل توجه، در عرصه بین‌المللی نیز مواضع محکم در برابر هرگونه مداخله در امور داخلی لبنان اتخاذ کند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: مکرون فرانسه و لبنان انفجار بیروت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته‌ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک‌ترین تردیدی در این باره کرد.

کد خبر 6089273

دیگر خبرها

  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد