Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:45:41 GMT

گاز مایع در کردستان به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۸۱۷

گاز مایع در کردستان به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود

به گزارش ایرنا، عبدالله گیتی‌منش روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: برای اجرای این طرح، زیرساخت‌ها فراهم و هماهنگی‌های لازم با شبکه بانکی نسبت به تهیه و نصب دستگاه پوز در تاسیسات گاز مایع و نمایندگی‌های توزیع در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سهمیه چهار سیلندر خانگی (۴۴ کیلوگرم) ماهیانه خانوارهای مشمول این طرح در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ شده است، افزود: شناسایی مصرف کنندگان واقعی، فروش گاز مایع با قیمت مصوب دولتی، جلوگیری از عرضه خارج ازشبکه و مدیریت مصرف سوخت از مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از وجود ۲۵ هزار خانوار مشترک نفت‌سفید سوز و بی‌بهره از گاز طبیعی مشمول این طرح خبر داد و یادآور شد: مصرف‌کنندگان و اصنافی که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت و سایر ادارات بوده و واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند در سامانه http://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کنند.

گیتی‌منش اضافه کرد: در قالب این طرح، سهمیه هر خانوار با قیمت هر کپسول ۹ هزار و ۷۰۰ تومان مصوب در کارت الکترونیکی شارژ می‌شود که مشکل گرانفروشی هم بوجود نخواهند آمد.

وی به طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در کشور اشاره کرد و گفت: براساس آخرین آمار تاکنون ۴۰۰ متقاضی در کردستان در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و یک کارگاه در سنندج شناسایی و پس از عقد قرارداد، فعالیت خود را برای اجرای این طرح آغاز کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بر تلاش برای انتخاب کارگاه در دیگر شهرهای استان برای اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: در حال حاضر در شهرستان‌های بیجار و دیواندره نیز شرایط برای ایجاد کارگاه در این راستا فراهم است.

گیتی‌منش با بیان اینکه در فاز بعدی این طرح، تاکسی اینترنتی و تاکسی‌های تلفنی نیز از این خدمات برخوردار خواهند شد، تاکید کرد: متقاضیان باید وارد سایت gcr.niopdc.ir شده و ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از ثبت‌نام براساس نوبت‌ کار دوگانه‌سوز کردن خودروها به صورت رایگان انجام می‌شود، یادآور شد: تاکنون در کشور ۹۰ هزار نفر برای اجرای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به پیش‌بینی اجرای دوگانه‌سوز کردن رایگان یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: زمان مشخصی برای اتمام این طرح در نظر گرفته نشده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد،  بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان سریعتر برای اجرای این طرح اقدام کنند.  

گیتی‌منش اظهار داشت: در فاز بعدی خودروهای مسافربر شخصی نیز شناسایی و از طرح رایگان دوگانه‌سوز شدن بهره‌مند خواهند شد، ضمن اینکه اعتبارات و زیرساخت‌ها برای اجرای این طرح نیز در نظر گرفته است.

وی بر حمایت از سرمایه‌گذاران برای احداث جایگاه سی ان جی در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به بالا بودن قیمت بنزین، رانندگان به سمت استفاده از سی ان جی بروند، چراکه به صرفه و ارزان‌تر است.

در حال حاضر ۸۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

برچسب‌ها کردستان وزارت نفت شورای اقتصاد بنزین خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان وزارت نفت شورای اقتصاد بنزین خودرو کردستان وزارت نفت شورای اقتصاد بنزین خودرو برای اجرای این طرح دوگانه سوز گاز مایع گیتی منش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور

به گزارش همشهری آنلاین،‌ احمد وحیدی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است. برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می شود.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

کد خبر 848981 منبع: ایسنا برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه مجلس - انتخابات

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت اعلام شد
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی