Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@22:29:14 GMT

جزئیات اعطای وام از طریق سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۰۴۷

جزئیات اعطای وام از طریق سهام عدالت

رویداد۲۴ زمزمه‌های اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسید و چندی پیش حسین سلاح ورزی - نایب رییس اتاق بازرگانی ایران - اعلام کرد که دارندگان سهام عدالت کارت اعتباری دریافت خواهند کرد و این موضوع به تصویب نهایی رسیده است.

در این راستا، بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تسهیلات در قالب کارت اعتباری مرابحه به متقاضیان ارائه خواهد شد. در خصوص کارت اعتباری باید متذکر شد اگر در یک دوره مشخص از ظرفیت کارت اعتباری مذکور استفاده شود، نیازی به پرداخت سود به بانک‌ها نیست در غیر این صورت متقاضیان مشمول سود ۱۸ درصدی خواهند شد.
بیشتر بخوانید: ۶۰ درصد سهام عدالت چقدر می‌شود؟ / شروع فروش ۳۰ درصد دومبه نظر می‌رسد این طرح از بانک ملی آغاز شده و آنطور که این بانک اعلام کرده است ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت به افراد وام داده می‌شود و هر روزی که افراد درخواست وام دهند با ارزش همان روز سهام عدالت به متقاضیان این تسهیلات ارائه خواهد شد.

مشمولان و دریافت کنندگان وام سهام عدالت می‌توانند طبق شرایطی بدون پرداخت سود وام را تسویه کنند. اگر دریافت کننده وام بتواند طی ۳۰ روز که وام را دریافت کرده آن را تسویه کند مشمول پرداخت سود نخواهد شد.

به گفته معاون وزیر اقتصاد، با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط درخواست مشتریان بانکی برای دریافت کارت اعتباری کاملا غیرحضوری است و سهامداران عدالت به هیچ وجه نباید به بانک مراجعه کنند.

البته پیگیری‌های ایسنا، برای برقراری ارتباط با سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت برای اخذ جزئیات بیشتر از این طرح تا کنون به نتیجه نرسیده است. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سهام عدالت وام کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 

در ادامه گام‌های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، 15 درصد از سهام خزانه بانک دی به سازمان اموال و املاک کوثر واگذار می‌شود.   به گزارش پارسینه در ادامه گام های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، طی توافق فی ما‌بین بانک‌دی و سازمان اموال و املاک کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‏/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.  بدین منظور ارزیابی کارشناسی سهام بانک دی توسط کارشناسان رسمی در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!