Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:49:08 GMT

مذاکره با آلمان برای احیای کارخانه سیمان ری

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۸۳۴۶

مذاکره با آلمان برای احیای کارخانه سیمان ری

خبرگزاری آریا - شهر: کارخانه سیمان ری جهت کاربری فرهنگی با همکاری آلمان احیا می‌شود. از همین رو شهرداری تهران برای بررسی ابعاد این همکاری، با رایزن فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران یک نشست خبری آنلاین برگزار کرد.
به گزارش شهر، این نشست آنلاین با حضور «فولکا ردر» رایزن فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران، کاوه حاج‌علی‌اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، لعل رحیمی مشاور شهردار تهران در امور دولت، زهیر صباغ‌پور معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات و فرناز قربانی مسئول پروژه‌های فرهنگی سفارت کشور آلمان، به میزبانی معاونت امور بین‌الملل برگزار شد تا موضوع همکاری سفارت آلمان با شهرداری تهران برای احیاء کارخانه سیمان ری با کاربری فرهنگی به بررسی گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولکا ردر، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در این جلسه به بازدید «کلوربرشتولد»، سفیر وقت آلمان، به دعوت پیروز حناچی، شهردار تهران از کارخانه سیمان ری در تابستان 91398 اشاره کرد و گفت: پس از این بازدید، طرح همکاری برای استفاده از پتانسیل‌های کارخانه سیمان ری جهت استفاده‌های فرهنگی و هنری، سال گذشته به شهرداری تهران ارائه شد و این طرح آن زمان مورد استقبال قرار گرفت؛ در حال حاضر هم گویا شهرداری تهران در صدد بررسی امکانات اجرایی آن طرح است.
در بخش دیگری از این جلسه کاوه حاج‌علی‌اکبری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز بر اهمیت همکاری با کشور آلمان در پروژه احیاء کارخانه سیمان ری و جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی تاکید کرد و گفت: پروژه پیشنهادی آقای ردر که محوریت فرهنگی و هنری دارد، با فراخوان سازمان نوسازی هیچ تقابل و منافاتی ندارد و قابل اجراست.
حاج‌علی‌اکبری، همچنین از رایزن فرهنگی سفارت آلمان خواست که دعوت رسمی او از سفیر جدید جمهوری فدرال آلمان را به او برساند تا در پایان ماه آگوست بازدید مجددی از کارخانه سیمان ری داشته باشند.
زهیر صباغ‌پور، معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم که میزبان و برگزارکننده این نشست بود، ضمن ابراز خرسندی از این تعامل دوطرفه، گفت: اینکه با وجود شیوع کووید19 اما همچنان دو طرف مشتاق به تعامل و همکاری‌های مشترک هستند، قابل توجه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جمهوری فدرال آلمان رایزن فرهنگی سفارت کارخانه سیمان ری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان