Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام و المسلمین امرودی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در محرم امسال برای حمایت و پشتیبانی از هیئت‌های مردمی شهر تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فضا‌های در اختیار خود را که با شرایط پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت منطبق بوده است، در اختیار هیئت‌های عزاداری شهر تهران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این فضا‌ها که بیشتر آن‌ها در محل فضا‌های روباز فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ است شامل ۵۹ مورد بوده و با مساحت ۵۰۲۵۵ متر مربع، ظرفیت برگزاری مراسم برای بیش از ۲۰ هزار نفر را خواهد داشت.

حجت الاسلام امرودی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده یکی از معضلات پیش روی هیئت‌های مذهبی در محرم امسال که به واسطه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، تامین فضای مورد نیاز برای برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند، در عزاداری‌های محرم، معیار آن چیزی است که ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند و برگزاری مراسم‌ها در فضای باز و با امکان رعایت فاصله مناسب از مهمترین پروتکل‌های مورد نظر ستاد کرونا بوده است.

وی اظهار داشت:سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ظرفیت‌های خود را برای برگزاری مراسم‌های عزاداری در سطح محلات شهر تهران شناسایی کرده و در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌دهد.

به گفته عضو ستاد ملی محرم ۹۹، برای تسهیل و دسترسی آسان هیئت‌ها به اماکن پیش بینی شده، ان شاء الله به زودی سامانه‌ای به نشانی jelveyesoog.farhangsara.ir آماده شده است که متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ۲۵ مرداد ماه، از طریق آن اقدام به مشاهده و رزرو اماکن مورد نظر کنند.

ویژه برنامه «جلوه سوگ» که عنوان بسته برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت محرم و صفر است برای هفتمین سال پیاپی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در سطح شهر تهران و با شعار «حسینیه‌ای به وسعت یک شهر» امسال نیز برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه‌ها و ثبت نام اماکن مورد نظر برنامه تکیه به سامانه تلفن گویای ۱۸۳۷ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران محرم 99 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزاری مراسم شهر تهران هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوشآمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان