Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا اعلام کرد: یک سوم از کودکان مبتلا به کووید-۱۹ که در بیمارستان‌های این کشور بستری شده‌اند به درمان در بخش مراقبت‌های ویژه نیاز پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، در گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا آمده است: از هر سه کودک مبتلا به بیماری کووید-۱۹ در ایالات متحده که در بیمارستان پذیرش شده اند حدود یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این مرکز، بزرگسالان آلوده به کروناویروس جدید و بستری شده در بیمارستان نیز به همین میزان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار می‌گیرند. هرچند، بزرگسالان مبتلا به کووید-۱۹ حدود ۲۰ برابر بیش از کودکان احتمال دارد که به خدمات بیمارستانی نیاز پیدا کنند.

در گزارش این مرکز آمده است: اگرچه میزان فزاینده پذیرش بیماران کووید-۱۹ در میان کودکان در مقایسه با بزرگسالان پایین است اما احتمال ابتلای کودکان به نوع شدید بیماری کووید-۱۹ وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا در دوره زمانی حدودا پنج ماهه از هر ۱۰۰ هزار نفر در میان عموم مردم هشت کودک به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شده است. در بزرگسالان این رقم به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱۶۴ مورد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس كودكان کرونا در جهان آمریکا کووید 19 مراقبت های ویژه کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • حساسیت فصلی کودکان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت