Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محسن ربیع‌خواه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، آخر هفته جاری دوباره از محل آسیب‌دیدگی خود عکس می‌گیرد. تاریخ انتشار: 13:36 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۴۳۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، استخوان کف پای محسن ربیع‌خواه آسیب دید و این بازیکن مجبور شد پای خود را گچ بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن حدود ۲۰ روزی هست که پای خود را گچ گرفته و در صورتی که روند درمانی خود را به خوبی طی کرده باشد به زودی گچ پای خود را باز خواهد کرد.

در همین رابطه ربیع‌خواه آخر همین هفته مجدداً از محل آسیب‌دیدگی خود عکس خواهد گرفت و در صورتی که آسیب دیدگی‌اش برطرف شده باشد به زودی تمرینات خود را به صورت اختصاصی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره دو نامه ارسالی از فیفا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس محسن ربیع خواه پرسپولیس آسیب دیدگی ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید آنچه در مقالات در کشور منتشر می‌شود را پای کار آورد و این امر، نیازمند یک سری سخت‌افزارهای پیشرفته و قانون‌گذاری است.

وی افزود: «مرکز ملی هوش مصنوعی» سال گذشته تاسیس شد و کارور ملی هوش مصنوعی هم به زودی تحت عنوان شرکت خصوصی تاسیس خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه زیر ساخت‌های پژوهشی، داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای هوش مصنوعی فراهم می‌کنیم گفت: این‌ها همه اقداماتی است تا جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات شهر هوشمند مالی و... شکل بگیرد.

کد خبر 6087394

دیگر خبرها

  • اتصال جاده گردشگری گلمکان به گلبهار
  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود