Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگران جدیدی از جمله الهام طهموری و اردلان شجاع کاوه به سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری پیوستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، الهام طهموری، اردلان شجاع کاوه و میلاد میرزایی به سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری پیوستند.

الهام طهوری پیش از این با ایفای نقش اصلی سریال «وارش» شناخته شده و «شرم» دومین همکاری کاوری با الهام طهوری به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد میرزایی نیز بازیگر جوان دیگری است که جلوی دوربین سریال رفته است. میرزایی با ایفای نقش در سریال «بانوی عمارت» شناخته شده و سابقه حضور در آثاری مانند سریال «محکومین»، «سرزمین کهن»، «چرخ فلک» و... را نیز دارد.

هم چنین اردلان شجاع کاوه نیز بعد از 10 سال با این سریال به تلویزیون بازگشته است. آخرین حضور شجاع کاوه در یک سریال تلویزیونی به «قفسی برای پرواز» در سال 1389 بازمی گردد.

گفتنی است فیلمبرداری مجموعه «شرم» بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در لوکیشن هایی در منطقه شهرک غرب تهران و مهرشهر کرج ادامه دارد. تا کنون بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین سریال شرم رفته اند و چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است که برای پخش از شبکه سه سیما در فصل پاییز آماده می‌شود. سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از: تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، فیلمنامه نویس: سعید فرهادی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: احمد کاوری اردلان شجاع کاوه سریال ایرانی الهام طهموری سریال شرم احمد کاوری شجاع کاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان استان با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و در این راستا ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر، آنها را به مراجع قضائی معرفی کردند.

شجاع در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

کد خبر 6089004

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟