Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با توجه به درخواست تعدادی از باشگاه‌های شرکت کننده در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام (ره) مراسم قرعه‌کشی این مسابقات به تعویق افتاد. تاریخ انتشار: 13:54 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۴۳۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی و به نقل از سازمان لیگ کشتی، با وجود برنامه‌ریزی سازمان لیگ کشتی برای برگزاری مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) در روز ۲۳ مرداد، با توجه به درخواست تعدادی از تیم‌های شرکت کننده این مراسم به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند باشگاه که هنوز مدارک مربوطه را به خاطر برخی محدودیت‌های اعمال شده در کشور در هفته‌های اخیر تکمیل نکرده‌اند و روال اداری ثبت‌نام و ثبت قرارداد آنها تکمیل نشده، از فدراسیون و سازمان لیگ کشتی درخواست تعویق مراسم قرعه‌کشی را داشتند.

در همین راستا فدراسیون و سازمان لیگ کشتی بعد از موافقت با درخواست این تعداد از باشگاه ها، ۲۹ مرداد را به عنوان زمان جدید مراسم قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) اعلام کرد.

گفتنی است؛ این مراسم از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز چهارشنبه ۲۹ مرداد با حضور مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بستری شدن حسن رحیمی در بیمارستان طالقانی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد سازمان لیگ کشتی مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود

رئیس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت