Web Analytics Made Easy - Statcounter

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخباری که روز گذشته در سایت طرفداری منتشر شده است. 

پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در 19 مرداد 1399:

لیونل مسی از دست دادن با مانولاس خودداری کرد / عکس

پس از برتری 3-1 بارسلونا مقابل ناپولی، بازیکنان دو تیم به خوش و بش با یکدیگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لیونل مسی با همه بازیکنان ناپولی برخورد بسیار خوبی داشت اما از دست دادن با کوستاس مانولاس خودداری کرد. مدافع یونانی ناپولی به سمت مسی آمد اما ستاره بارسلونا دو بار اشاره کرد که علاقه ای به دست دادن با او ندارد.

بایرن مونیخ 4-1 چلسی؛ مقتدر مثل تیم فلیک

در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ میزبان چلسی بود که شاگردان فلیک توانستند با حساب 4-1 پیروز شوند. با احتساب برد 3-0 بایرن مونیخ در بازی رفت، باواریایی ها در مجموع با حساب 7-1 چلسی را مغلوب کردند و به یک چهارم نهایی رسیدند تا حریف بارسلونا شوند.

بارسلونا 3-1 ناپولی؛ با مسی، زندگی در نیوکمپ همچنان جریان دارد

در یکی از بازی های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و ناپولی به مصاف یکدیگر رفتند. این تقابل در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 4-2 بارسلونا به پایان رسید.

تغییر روش فوتبال چیست، آقای آندره آ آنیلی؟ / چگونه رييس باشگاه يوونتوس تمامى هواداران اين تيم را فريب داد؟

ضعیف ترین عملکرد یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا طی یک دهه اخیر با حذف ناباورانه مقابل تیمی که بازیکنانش پنج ماه است دو بازی رسمی کنار یکدیگر انجام نداده اند، به دست آمد. این شکست برای یوونتوسِ آنیلی در کنار حذف مقابل گالاتاسرای به عنوان بدترین نمایش های این تیم در لیگ قهرمانان اروپا طی دهه اخیر در تاریخ ثبت می شود. با این تفاوت که گالاتاسرای تیمی را از دور قابت ها حذف کرده بود که تازه برای دومین سال بود که در لیگ قهرمانان حضور پیدا می کرد و به هیچ عنوان بازیکنان 100 میلیون یورویی و 80 میلیون یورویی نیز در ترکیبش حضور نداشتند. ادامه مقاله شهاب شهابی را می توانید در لینک بالا مشاهده کنید.

کوستاس مانولاس دست ندادن با مسی را تکذیب کرد: بازیکن که ساعت نمی بندد!

پس از پایان بازی تیم های بارسلونا و ناپولی که به پیروزی 3-1 بارسلونا و راهیابی این تیم به یک چهارم نهایی انجامید، صحنه ای از دست ندادن لیونل مسی و جونیت چاکر، داور بازی در فضای مجازی منتشر شد که برخی خبرگزاری ها مدعی شدند لیونل مسی با کوستاس مانولاس، مدافع ناپولی دست نداده است.

کوستاس مانولاس، مدافع یونانی ناپولی با انتشار یک استوری اینستاگرامی در واکنش به شایعه دست ندادن با لیونل مسی نوشت:

گاهی اوقات بهتر است قبل از نوشتن، چشم هایتان را باز کنید و خوب به عکس ها دقت کنید. تاکنون ندیده بودم که بازیکن در زمین ساعت ببندد. 

 در واقع لیونل مسی حاضر نشد با جونیت چاکر، داور مسابقه دست بدهد. 

توماس مولر: لواندوفسکی یا مسی؟ در بازی مقابل بارسلونا خواهیم دید چه کسی بهتر است

توماس مولر امیدوار است روبرت لواندوفسکی در دیدار بایرن مونیخ در مقابل بارسلونا، ثابت کند که بالاتر از لیونل مسی بهترین مهاجم جهان است. 

جنارو گتوزو: پیرلو خوش شانس است که در یوونتوس کارش را آغاز می کند؛ او حالا مچاله می شود!

جنارو گتوزو که تیمش مقابل بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است، در مورد حضور دوست و هم تیمی سابقش پیرلو روی نیمکت یوونتوس گفت:

خب، آندره آ حالا مچاله می شود! این کار همین است! (با خنده) به خاطر فشار حضور در یووه این را نمی گویم. اتفاقا او خوش شانس است که در یوونتوس کارش را آغاز می کند اما این شغل طوری است که دوران بازی فوق العاده برایش کافی نیست.

جنارو گتوزو: به بارسلونایی که روی فرم نیست، کمک کردیم؛ وقتی به آمار بازی نگاه می کنم، عصبانی می شوم

جنارو گتوزو پس از شکست ناپولی مقابل بارسلونا در مصاحبه با اسکای گفت:

کمی پشیمانی وجود دارد چون تقریبا نیم ساعت در بازی نبودیم، سه گل مضحک دریافت کردیم و خطاهای زیادی مرتکب شدیم. توانستیم بارسلونا را تحت فشار قرار بدهیم و باید در همان ابتدای بازی دو گل می زدیم اما در عوض یک گل دریافت کردیم. گل خوردن از روی ضربات شروع مجدد، باعث عصبانیت من می شود و مرا دیوانه می کند.

کشف جدید فرهاد مجیدی / زودتر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است

استقلال-سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند اما تصمیم عجیب فرهاد مجیدی تا حدود زیادی برنامه های این مربی را برای ادامه راه مشخص کرد. مقاله علی کلهری را در لینک فوق بخوانید.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 8 آگوست 2020

آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 8 آگوست 2020 یکی از پربازدیدترین مطالب 24 ساعت گذشته طرفداری بوده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا کوستاس مانولاس بایرن مونیخ جنارو گتوزو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم

دیگر خبرها