Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه "در وضعیت کرونا نباید در ساحت‌های مختلف تعلیم و تربیت خللی وارد شود" گفت: متقاضیان می‌توانند تا ۵ شهریورماه آثار خود را برای جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ارسال کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ایرج مهدی‌زاده صبح امروز در نشست خبری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا اظهار داشت: جشنواره ایده پردازی تعلیم تربیت یکی از جشنواره‌هایی است که قرار است در دوران کرونا برگزار شود و هدف از برگزاری این جشنواره   کمک به ارتقا آموزش و پرورش، شناخت کاستی‌ها، ضعف‌ها، خلأ تربیتی که در دوران کرونا برای دانش آموزان و حوزه آموزش و پرورش ایجاد شده است  تا از این طریق با راهکار مناسب برای رفع نواقص اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در وضعیت کرونا نباید در ساحت‌های مختلف تعلیم و تربیت خللی وارد شود افزود: باید بتوانیم به ساحت‌های مختلف آموزشی تربیتی دانش آموزان توجه کنیم  و در حوزه آموزش سال تحصیلی گام برداریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: این جشنواره ایده پردازی با چهار محور عمده برگزار می‌شود که یکی از اهداف یادگیری موثر زیرساخت‌های شبکه‌ای، شبکه شاد، مهارت‌های معلمان و الگوهای تربیتی موثر نظام آموزشی، همسویی جریان آموزش خانواده، وظیفه شناسی و مسئولیت است.

جشنواره «ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» در گیلان برگزار می‌شود"مدارس ماندگار" ؛ هویت نظام تعلیم و تربیت را بهتر بشناسیمنگاه متعالی امام خمینی به مقوله تعلیم و تربیت

مهدی زاده با بیان اینکه محور چهارم این جشنواره برنامه‌ریزی کارآمد آموزشی، درسی، مدیریت زمان بر آموزش مهارتی، شناسایی رفع آسیب‌ها، بررسی شکاف‌های آموزشی و آسیب شناسی است اما آنچه برای ما مهم است تجارت زیستی است که دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و خانواده‌های دانش آموزان و همه آنهایی که با نظام تعلیم تربیت در ارتباط هستند تجارت زیستی آنها جمع‌آوری شود و در راستای ایده برتر دسته‌بندی و راهکار مناسب برای سال تحصیلی آینده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مخاطبان ما معلمان، دانش آموزان، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشجویان  که ایده در تعلیم تربیت دارند است افزود: اساتید دانشگاه فرهنگیان به صورت خاص و اولیا دانش آموزان بهترین افرادی هستند که ایده‌ها را می‌تواند مطرح کنند. در حوزه ستادی کارمندان و آنهایی که در ارتباط با این حوزه فعالیت دارند می‌توانند مخاطبان ما باشند اما  شاید سوال این باشد که به چه طریق می‌توان ایده را مطرح کرد که گاهی در قالب نماهنگ، انیمیشن، نقاشی، کاریکاتور، تیزر آموزشی تربیتی که مناسب برای حوزه تعلیم و تربیت باشد اقدام شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: افراد متقاضی باید در سامانه مربوطه  ثبت کنند که امیدواریم بتوانیم در استان بهترین ایده‌ها را داشته باشیم.

مهدی‌زاده با اشاره به مهلت ارسال آثار در جشنواره ایده پردازی افزود: متقاضیان  تا 5 شهریور فرصت  دارند تا آثار  خود را بارگذاری کنند که در 12 شهریور جلسه اختتامیه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ایده‌ها در هر استان توسط کمیته داوران ارزیابی می‌شود و تا 10 شهریور نتایج   اعلام شده و اختتامیه 12 شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/254/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... اردبیل| طرح واگذاری پذیرش دانشجو معلم به پیام نور در نظام تعلیم و تربیت انحراف ایجاد می‌کند وزیر آموزش و پرورش در مشهد: در برخورد با تخلفات در مجموعه تعلیم و تربیت جدی هستیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اردبیل| طرح واگذاری پذیرش دانشجو معلم به پیام نور در نظام تعلیم و تربیت انحراف ایجاد می‌کند وزیر آموزش و پرورش در مشهد: در برخورد با تخلفات در مجموعه تعلیم و تربیت جدی هستیم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۲ سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم ۳ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۴ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ۵ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب مردم در روستای «جوگین» کنارک/ روستایی بدون برق با خانه‌های کپری ۶ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۷ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۸ برگزاری راهپیمایی اربعین ‌مستلزم موافقت‌‌‌ ایران و عراق و مصلحت‌های ‌کرونایی خواهد بود مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود جانشین فرمانده ناجا: هیچ کشوری به اندازه ‌ایران‌ تهدیدات پیرامون مرزی ندارد‌ / کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال مهمترین اخبار تسنیم مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد توضیحات دژپسند درباره علت منتفی شدن دارا دوم؛ وزارت نفت آماده نبود امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد افتتاح پروژه آزمایشی کریدور ترانزیتی ایران ــ افغانستان ــ ازبکستان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا جشنواره ایده پردازی تعلیم دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانش آموزان نظام تعلیم ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی گفت: در شرایط کنونی، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و…، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

کد خبر 6088263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد