Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@18:29:39 GMT

جانباز علیرضا زواره آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۲۰۴

جانباز علیرضا زواره آسمانی شد

‍‍‍‍‍‍

جانباز علیرضا زواره، از فرماندهان و سنگرسازان بی‌سنگر مهندسی رزمی جنگ در جهاد سازندگی، دار فانی را وداع گفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جانباز علیرضا زواره، از فرماندهان و سنگرسازان بی‌سنگر مهندسی رزمی جنگ در جهاد سازندگی دار فانی را وداع گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مرحوم علیرضا زواره بعد از یک دوره بیماری ناشی از صدمات سال‌های دفاع مقدس شب گذشته، یکشنبه 19 مرداد ماه 1399 در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به رحمت الهی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانباز عزیز در سال‌های دفاع مقدس به عنوان فرمانده مهندسی رزمی جهاد استان تهران در عملیات‌های دفاع مقدس ظاهر شد. پیکر این جانباز دفاع مقدس برای خاکسپاری امروز دوشنبه، 20 مرداد ماه 1399 به شهرستان ورامین منتقل شد.

جزئیات شهادت 12 جانباز 70 درصد در تیرماه 1399

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جانبازان دفاع مقدس دفاع مقدس بیشتر بخوانید... جمعیت جانبازان: مقاومت، تنها راه مقابله با شیطان بزرگ است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جمعیت جانبازان: مقاومت، تنها راه مقابله با شیطان بزرگ است واژه های کاربردی مرتبط جانبازان دفاع مقدس دفاع مقدس پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ فیروز زیرک‌کار از پیرغلامان تبریز درگذشت ۲ امام کاظم(ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله(ع) را برپا نگه‌داشت؟ ۳ خاطره‌بازی با فریده سپاه منصور: وقتی لبنیاتی به خانم بازیگر شیر نمی‌فروخت/ بد بازی کردن را خیانت به مردم می‌دانم ۴ محدث: دوست دارم نقش شهدای دفاع مقدس را بازی کنم ۵ حاج علی انسانی: درباره عزاداری محرم باید گوش به فرمان و ملازم رهبر انقلاب باشیم/ جان ما و امر رهبری ۶ "زیرخاکی ۲" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیون ۷ روایتی از حسن خلق امام کاظم(ع)/ هدایایی که موجب رفع فقر می‌شد ۸ هشدار امام کاظم(ع) دربارۀ استفاده صحیح از سرمایۀ عمر مهمترین اخبار فرهنگی داستان قیام شهید «فخ» و اندوه امام کاظم از شهادت وی/ ماجرای فردی که با ادعای مهدویت فتنه آفرید یک بام و دو هوایی "نمایش‌خانگی" بالأخره تا چه زمانی ادامه دارد؟ خاطره‌بازی با فریده سپاه منصور: وقتی لبنیاتی به خانم بازیگر شیر نمی‌فروخت/ بد بازی کردن را خیانت به مردم می‌دانم اتحادیه چاپخانه‌داران مرجع تأییدکننده واردات دستگاه‌های چاپ ماقبل ۲۰۱۰ شد مهمترین اخبار تسنیم انصارالله:امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد هشدار حماس به سران صهیونیست: هرگونه تجاوز علیه غزه ماجراجویی خطرناک با عواقبی نامعلوم است توضیحات دژپسند درباره علت منتفی شدن دارا دوم؛ وزارت نفت آماده نبود امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان دفاع مقدس دفاع مقدس جانبازان دفاع مقدس دفاع مقدس دفاع مقدس امام کاظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، مردم عزادار مشهدی با حضور در میدان شهدای مشهد اجتماع بزرگ صادقیون برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، عرصه میدان شهدای مشهد امروز صبح مملو از حضور زائران و مجاوران عزادارنی بود که همزمان با  سالروز شهادت ششمین امام معصوم، حضرت امام جعفر صادق (ع)، در سوگ این امام همام در اجتماع صادقیون به عزاداری پرداختند.

زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد، حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداریکردند. دسته های عزا یکی پس از دیگری نیز در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی مشغول به عزاداری هستند.

عزاداران مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کردند و پس از آن در حرم مطهر رضوی پای سخنرانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نشستند.امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)پیکر مطهر شهید مجید شخصی از شهدای دفاع مقدس نیز تشییع شد.

جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛  مجید شخصی  را که پس از 42  با تفحص در منطقه چزابه  تفحص  و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در حرم رضوی شدند.

مراسم سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری امروز ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض سلام و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها با صدای تکبیر آغاز می‌شود و با بیان احکام دینی  ادامه پیدا می‌کند.

اجرای سرود، شعرخوانی آئینی با نوای شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت(ع) و مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ شهادت صادق آل محمد(ع) از دیگر برنامه‌های روز شهادت امام صادق(ع در حرم مطهر رضوی است.

در این مراسم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی سخنرانی می کند و سپس زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت زیارت‌نامه امام صادق(ع) به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

همچنین همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، گنبد و ضریح حرم مطهر امام رضا (ع) نیز سیاهپوش شده و پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمده و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شده است. در این راستا، کتیبه‌های مشکی رنگی با عباراتی مانند "یا صادق آل محمد (ص)"،در صحن‌های مختلف حرم مطهر نصب شده است. 

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا