Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@07:00:57 GMT

ماسک همچنان در اولویت بازرسی‌های ستاد تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۲۷۲

ماسک همچنان در اولویت بازرسی‌های ستاد تنظیم بازار

با تصمیم کارگروه تنظیم بازار و اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ماسک، مرغ زنده و گوشت مرغ، سیمان خاکستری، محصولات فولادی و تایر به عنوان اقلام کالایی دارای اولویت بازرسی و نظارت تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگا ن و تولیدکنندگان،  در راستای هدفمند کردن بازرسی‌ها طبق روال هفته های گذشته پنج کالای اولویت‌دار از قبیل اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا به ویژه ماسک، مرغ زنده و گوشت مرغ، سیمان خاکستری، محصولات فولادی شامل تیرآهن، میلگرد و ورق و تایر سواری و باری به عنوان کالاهای اولویت‌دار نظارتی در هفته منتهی به ۲۲ مرداد ماه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای کنترل بازار و برخورد با گرانفروشی و متخلفان در چهار ماهه اول سال جاری، با همکاری و هماهنگی های صورت گرفته با دیگر دستگاه های متولی و اجرای طرح های نظارتی تعداد زیادی بازرسی برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان و مراقبت از بازار پیرامون تامین و نظارت بر توزیع ۱۷ قلم کالاهای اساسی از قبیل تخم مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز برای ساماندهی بازار مصرف صورت پذیرفته است.

بر اساس جمع بندی صورت گرفته از سوی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در مدت زمان یاد شده ۴۹۰ هزار و ۲۷۶ مورد بازرسی صرفا مرتبط با کالاهای اولویت دار از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سراسر کشور انجام شده و در مجموع ۲۰ هزار و ۲۰۳ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال تنظیم شده است.

همچنین این سازمان از مردم درخواست می کند همچون گذشته در کنار بازرسان بخش‌های دولتی و صنفی، هر گونه تخلفات اعم از اختفاء، امتناع از عرضه کالا، گرانفروشی و احتکار را با شماره تلفن ۱۲۴ در سراسر کشور اطلاع دهند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک تولید ماسک ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران