Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:06:42 GMT

تصویربرداری صحنه های دفاع مقدسی در میان بی مهری ها

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۶۷۷

تصویربرداری صحنه های دفاع مقدسی در میان بی مهری ها

تصویربرداری سکانس‌های دفاع مقدسی سریال «ایل‌دا» ظرف ۴۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایسنا به نقل از سیما فیلم، علیرضا سبط‌احمدی ـ تهیه‌کننده مجموعه «ایل‌دا» ـ  با اعلام خبر بالا گفت: سکانس‌های مربوط به جنگ در ارتفاعات خرم آباد در حال انجام است و ۸۵ درصد کار تصویربرداری انجام شده و ظرف ۴۰ روز آینده کار تصویربرداری به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره همکاری مسوولان استانی گفت: متاسفم از این که اعلام می‌کنم مسئولان استانی هیچ حمایتی از پروژه دفاع مقدسی نمی‌کنند. این پروژه که اثری فاخر درباره دلاورمردی‌های خطه لرستان است با بی‌مهری مسوولان استان لرستان مواجه است. ما در شرایط بسیار سخت بدون حمایت و همکاری مسئولین استان لرستان در حال تصویربرداری با تیمی ۱۸۰ نفری هستیم تا بتوانیم کار را برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس آماده کنیم.

 

وی در عین حال تاکید کرد: سپاه پاسداران استان با تمام توان از کار حمایت کرد و کمک‌های شایسته‌ای در خصوص تامین ادوات نظامی صورت گرفته و امکانات در اختیار پروژه قرار داد.

«ایل‌دا» یکی از مجموعه‌های پربازیگر و از تولیدات سیمافیلم است. در این مجموعه بیش از ۳۵ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت حضور دارند؛ همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.
«ایل‌دا» در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم و به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی و کارگردانی راما قویدل به نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است.
بازیگران این سریال عبارتند از مجید مظفری (صالح خان)، پوریا پورسرخ (ایرج)، فاطمه گودرزی (دا گل)، خسرو شهراز (نصیر خان)، جعفر دهقان (استوار کاکاوند)، کاظم هژیر آزاد (شیر علی خان)، کوروش سلیمانی (شیرزاد)، غلامرضا علی اکبری (شیخ رحیم)، سینا رازانی (کریم)، مهدی صبایی (منصور)، مسعود چوبین (مثقالی)، رضا نجفی (عمو برفی)، آوا داروئیت (هاویر)، بهروز چاهل (دکتر هندی)، محمدصادق ملک (جابر و قادر)، سیامک ادیب (قباد)، معصومه بافنده (آساره) پویان گنجی (یاور)، دریا مرادی دشت (گندم)، زینب قادری (گلاره)، مسعود امین ناجی (بهادر)، طیبه دوست (زیور)، منصور نواصری (کامل)، امید محمد نژاد (کیومرث)، فاطمه آقا بابایی (ننه نازار)، پیمان کرم زاده (گروهبان واحدی)، ناهید عساکره (راحیل)، سید امیر سالار قوامی (سیاوش)، رائد تمیمی (کامل)، سینا قاسمی نصر (گودرز) و محمد کمانگر (امید).

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال ایل دا ایل دا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: با اقداماتی که در دو سال اخیر در بوستان بزرگ شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد، پنچ هکتار به سطح بهره‌برداری این بوستان اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد علیرضا ابویی با بیان اینکه بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار کرد: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوریکه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است. وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم. مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست های دوچرخه سواری در سطح بوستان های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه ای شده است. ابویی با بیان اینکه بوستان بزرگ شهر یکی از محل های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق هایی در سطح زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است به طوریکه در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق ها بودیم. مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: انشاالله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم. وی سرجمع هزینه های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد. کد خبر 749498

دیگر خبرها

  • عکس| چهره جدید مهران غفوریان در حال رفتن سر صحنه فیلمبرداری
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی