Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: سالن چند منظوره هلال‌احمر بروجن با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: عملیات احداث این طرح بزرگ امدادی ورزشی از سال 83 در زمینی به مساحت چهارهزار و 500 متر آغاز شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی دو سال گذشته 21 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از این سالن چند منظوره اختصاص یافته و درحال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فضای سه‌هزار و 400 مترمربعی این سالن پس از بهره‌برداری، در مواقع عادی برای آموزش و توانمندسازی امدادگران و در مواقع بحرانی به‌عنوان مکانی برای اسکان اضطراری و سوله دپو اقلام امدادی به‌‌کارگیری خواهد شد. 

مرتضوی ادامه داد: این سالن همچنین دارای 16 باب سوئیت اقامتی، 8 باب واحد تجاری و سکوی 3 هزار نفری تماشاچی بوده که برای تکمیل و بهره‌برداری نیازمند 20 میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

وی افزود: با تخصیص اعتبار مورد نیاز و تکمیل بخش‌های باقیمانده، سالن بزرگ امدادی ورزشی بروجن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهره برداری جمعیت هلال هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در سطح استان، جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آبگرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات این جمعیت به هم‌استانی‌ها در پی بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در پی هشدار نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان، به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی ادامه داد: به نسبت شدت بارش‌ها، مشکلات استان کمتر بود به طوری‌که در این چند روز بارش؛ جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آب گرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به امدادرسانی به ۵ حادثه کوهستانی و جاده‌ای ناشی از بارندگی‌ها، گفت: امداد رسانی‌ها در منطقه سر فیروزآباد شهر کرمانشاه، عشایر دالاهو، ازگله ثلاث باباجانی، روستاهای اسلام‌آباد غرب و… بوده است.

وی، از آماده‌باش هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در راستای پیش‌بینی بارندگی طی هفته‌جاری در آماده‌باش کامل هستیم.

کد خبر 750530

دیگر خبرها

  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار