Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر احیای رودخانه اترک گفت: برای احیای رودخانه اترک باید به سمت انجام مطالعات علمی و بهینه سازی تصمیمات رفت تا کسی متضرر نشود.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی مهندس محمدی اظهار داشت: با هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی به خصوص تعامل بیشتر با دانشگاه ها، خراسان شمالی در بحث مهار آب های سطحی و استفاده بهینه از نزولات آسمانی استانی پیشرو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث بهره مندی از مطالعات علمی ما خیلی عقب هستیم علتش هم این است که برای کارهای علمی و پژوهشی وقت به اندازه کافی قرار ندادیم.

محمدی تصریح کرد: باید راهکارهای علمی جهت هدررفت آب ارائه و برنامه ریزی های دقیقی انجام شود و برای رسیدن به این مسئله باید پژوهشگران، بیشتر مورد توجه قرار گیرند تا شاهد تغییر روند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید با هم افزایی و یاری در تصمیم سازی از لحاظ اقتصادی و اجتماعی در کنار حفظ اکوسیستم محیط زیست امور را به درستی انجام دهیم.

وی افزود: نمی توان رودخانه اترک را احیا کرد اما توجهی به معیشت و اقتصاد کشاورزان نداشت.اما باید به نتایج بهینه ای دست یافت اینکه چه نوع کشتی صورت گیرد نیازمند مطالعات علمی هستیم لذا دستگاه های متولی می توانند به ارائه پیشنهاد بپردازند حتی می توان از نظر خود کشاورزان نیز بهره برد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رودخانه اترک کشاورزان استانداری خراسان شمالی رودخانه اترک خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به دیدار با رییس دفتر رییس جمهور اظهار کرد: درخواست سفر دوم به خراسان شمالی مطرح شد.

وی در ادامه افزود: در این دیدار ضمن تشریح برکات سفر اول و وضعیت مصوبات سفر برای سفر دوم رئیس جمهوری به خراسان شمالی دعوت انجام شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: برای تکمیل برخی مصوبات باقی مانده سفر، وزارتخانه‌ها به تعهدات خود عمل کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: رییس دفتر رئیس جمهور نسبت به هر مورد مهم مطروحه قول مساعد داد.

کد خبر 6098885

دیگر خبرها

  • ماجرای غزه اربعین سال ۱۴۰۳ را متفاوت و منحصر به‌فرد کرده است
  • شبکه‌های برق ۵۳۸ روستای خراسان جنوبی بهینه‌سازی شد
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • دغدغه اصلی‌ام وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است
  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • هشدار نارنجی در آخر هفته برای استان‌های شمالی
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد