Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر اقتصاد در واکنش به پیگیری کمیسیون اقتصادی مجلس برای ارائه سهام عدالت به جاماندگان گفت: اگر مجلس ارائه سهام عدالت جدید را تصویب کند، دولت مکلف است آنرا اجرا کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از خبر لغو عرضه ای تی اف دوم و اختلاف نظر جدی بین دو وزارت خانه  در خصوص سازوکار عرضه سهام شرکتهای پالایشی بار دیگر موضوع ارائه سهام عدالت به جاماندگان از دریافت این سهام به صورت جدی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عباس معمارنژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در خصوص پیگیری مجلس برای ارائه سهام به جاماندگان طرح سهام عدالت گفت: اعتقاد وزارت اقتصاد این است که دولت سهمی برای واگذاری به جاماندگان ندارد. در قانون نیز 6 دهک جامعه دیده شده که با توجه به مشمول بودن 49 میلیون نفر، این هدف تا حدودی پوشش داده شده اما اینکه بعد از این کسانی به 6 دهک اضافه شده اند یا خیر بحث دیگری است.

اما در ادامه معاون وزیر اقتصاد در واکنش به این ابهام خبرنگار تسنیم که  براساس گزارش وزارت  تعاون، کار و رفاه  اجتماعی حدود 20 میلیون  ثروتمند مشمول سهام عدالت شده و 20 میلیون نفر از دهکهای اول تا ششم از دریافت سهام عدالت بازمانده‌اند، گفت : به هر صورت اگر قانونی مبنی بر اعطا سهام جدید تصویب شود دولت مکلف است که آن‌را اجرا کند.

به گزارش تسنیم، در حالی که وزیر اقتصاد تأکید کرده بود هیچ سهام عدالتی برای واگذاری به جاماندگان وجود ندارد دارایی موجود در ای‌تی‌اف‌های دولتی (دارا اول، دوم، سوم و احتمالاً چهارم) از کدام محل تأمین شده است؟ نکته جالب توجه اینکه مشابهت‌های جدی میان پرتفوی سهام عدالت و سهام موجود در ای‌تی‌اف‌های دولتی وجود دارد.

مجلس شورای اسلامی به‌صورت جدی به‌دنبال ارائه سهام عدالت به حداقل ده میلیون نفر جامانده دریافت سهام عدالت است در این بین نمایندگان محترم باید به این سؤال پاسخ دهند که؛ آیا آنها هم معتقدند سهام عدالت جاماندگان باید از محل دارایی ای‌تی‌‌اف‌های دولتی تأمین شود یا محل دیگری برای این منظور وجود دارد؟

انتهای پیام/

R1389/P/S7,77/CT7 واژه های کاربردی مرتبط بودجه ایران سهام عدالت بیشتر بخوانید... خط و نشان وزیر اقتصاد برای بانکها: سهام عدالت را ارزان نخرید جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خط و نشان وزیر اقتصاد برای بانکها: سهام عدالت را ارزان نخرید جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله واژه های کاربردی مرتبط بودجه ایران سهام عدالت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۲ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۰ ۳ تکذیب پذیره‌نویسی دارای دوم در شهریور/ بی‌برنامگی دولت مردم را سر کار گذاشت ۴ جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ۵ جزئیات پانزدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام اعلام شد ۶ ساز ناکوک اطلاع‌رسانی در سازمان خصوصی‌سازی بورس را به هم ریخت ۷ یارانه نقدی مرداد دوشنبه واریز می‌شود/ کسر قسط دوم وام یک‌میلیون تومانی ۸ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند مهمترین اخبار اقتصادی گزارش تسنیم| پشت‌پرده لغو عرضه «دارا دوم»؛ بین ۲ وزیر دعوا شد تکذیب پذیره‌نویسی دارای دوم در شهریور/ بی‌برنامگی دولت مردم را سر کار گذاشت کاهش ۱ تا ۲ میلیون تومانی قیمت در بازار خودرو + قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز رئیس سازمان حمایت: گرانی را باید بپذیریم و با گرانفروشی مقابله کنیم مهمترین اخبار تسنیم انصارالله: امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند گزارش تسنیم| پشت‌پرده لغو عرضه «دارا دوم»؛ بین ۲ وزیر دعوا شد موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/ نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه ایران سهام عدالت بودجه ایران سهام عدالت ارائه سهام عدالت سهام عدالت وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه