Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:33:49 GMT

پیولی: صحبت درباره سن زلاتان اشتباه است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۱۲۰۶

پیولی: صحبت درباره سن زلاتان اشتباه است

استفانو پیولی سرمربی میلان تمجید ویژه‌ای از ستاره سوئدی این تیم یعنی زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه گفته شد که با وجود منتفی شدن حضور رالف رانگنیک در میلان و تمدید قرارداد استفانو پیولی تا سال 2022، زلاتان ابراهیموویچ نیز در سن‌سیرو ماندگار خواهد شد اما با این وجود هنوز خبر رسمی درباره تمدید قرارداد این ستاره سوئدی مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

زلاتان ابراهیموویچ بعد از انتقال به میلان در نقل و انتقالات زمستانی تحول عظیمی در نتایج این باشگاه ایجاد کرد و یکی از دلایل کسب سهمیه لیگ اروپا توسط تیم استفانو پیولی بود. سرمربی میلان حالا در ادامه تمجید های خود از زلاتان می‌گوید: " همه چیز در طول یک فصل به شکل یکنواخت پیش نمی‌رود اما او کار را برای ما آسان می‌کند. اشتباه است اگر به سن زلاتان فکر کنیم. او 100 درصد حرفه ای است و در هر جلسه تمرینی رقابت و جنگندگی را به جوان‌ترها یاد می‌دهد.

 

زلاتان اولین کسی است که به تمرینات می‌آید و آخرین نفری است که آن را ترک می‌کند. این ها همه نشانه هایی از قدرتمند بودن اوست. زلاتان به نقشش درون تیم احترام می‌گذارد و رقابت را در بین بازیکنان افزایش داده است."

 

استفانو پیولی درباره دروازه‌بان جوان اما در عین حال باتجربه میلان یعنی جان لوئیجی دوناروما نیز گفت: " در سن 21 سالگی او از تجربه بالایی برخوردار است و حتی در بازی های آخر ما او کاپیتان بود. دوناروما جز سه یا چهار دروازه بان برتر دنیا است."

 

 

استفانو پیولی (سرمربی) آث میلان جان لوئیجی دوناروما زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو پیولی سرمربی آث میلان جان لوئیجی دوناروما زلاتان ابراهیموویچ زلاتان ابراهیموویچ استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌وپنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیگر خبرها

  • قرار ملاقات مودریچ با تاریخ: افسانه سوم رئال
  • پیروزی یوونتوس مقابل میلان در سن سیرو با تک گل دیوید ترزگه روی پاس تماشایی دل پیرو (سری آ - 8 می 2005) / فیلم
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون