Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@21:45:26 GMT

خط و نشان رحیم استرلینگ برای تیم های دیگر

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۱۳۱۸

خط و نشان رحیم استرلینگ برای تیم های دیگر

رحیم استرلینگ می‌گوید که منچسترسیتی برابر رئال مادرید نشان داده که عطش بسیاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیتی با پیروزی ۱ – ۲ برابر رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. شاگردان پپ گواردیولا در دیدار رفت نیز در سانتیاگو برنابئو با همین نتیجه به پیروزی رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم استرلینگ گل اول بازی را روی پاس گل گابریل ژسوس و پس از اشتباه رافائل واران به ثمر رساند و علیرغم گل تساوی بخش کریم بنزما، کنترل بازی در اختیار این تیم بود. ژسوس موفق شد روی اشتباه مجدد واران دروازه رئال را برای بار دوم باز کند و این تیم حریف لیون در مرحله یک چهارم نهایی شد که از سد یوونتوس عبور کرد.

رحیم استرلینگ در مصاحبه با پی ای اسپرت درباره این بازی گفت:

” ما برابر رئال مادرید عطش بسیاری داشتیم. فکر می‌کنم روحیه ما پس از بازگشایی مسابقات نشان می‌دهد که چقدر به کسب این قهرمانی علاقه داریم. ما انرژی لازم برای پیشروی در این رقابت‌ها را داریم. این انرژی و مبارزه در جریان بازی برابر رئال مادرید نشان دادیم. تیم‌های با کیفیتی در این مسابقات حضور دارند. باید انرژی خودمان را حفظ کنیم و فوتبالمان را بازی کنیم. می‌خواهیم به زمین برویم و بازی خودمان را انجام دهیم. مهمترین چیز دوندگی و تلاش ۱۰۰ درصدی در تمام دقایق بازی در این رقابت‌ است. این فرمت جدید و چیزی است که ما برای آن آماده هستیم. تنها کاری که حالا می‌توانیم بکنیم این است که به زمین برویم و تا آخرین حد تلاشمان بدویم. این کار سرنوشت ساز و تعیین کننده است و مشخص تیم صعود کننده خواهد بود. “

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رحیم استرلینگ رئال مادرید رئال مادرید رحیم استرلینگ برابر رئال مادرید رحیم استرلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!

جود برابر بایرن مونیخ کمتر از انتظارات ظاهر شد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

جود بلینگام که در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها برای این جدال قرار گرفته بود، عملکرد چندان خوبی برابر بایرن مونیخ نداشت و در اواسط نیمه دوم جای خود را به لوکا مودریچ داد.

بر اساس داده‌های آماری، این برای اولین بار نبود که بلینگام برابر بایرن مونیخ به میدان می‌رود و در کسب پیروزی و حتی به ثمر رساندن گل برابر این تیم، ناکام می‌ماند. ستاره انگلیسی قبلا ۸ مرتبه دیگر با پیراهن دورتموند مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته و هیچگاه نتوانسته بود طعم پیروزی برابر این تیم را بچشد. باید دید در بازی برگشت، رئال مادرید می‌تواند با کسب پیروزی برابر شاگردان توخل به رکورد منفی بلینگام پایان دهد یا خیر.

آمار جود بلینگام برابر بایرن مونیخ ۹ بازی 7 شکست ۲ تساوی ۳ پاس گل ۰ گل زده ناکامی جود بلینگام در کسب پیروزی برابر بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود