Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادی ،گفت: رسانه ها در جهت آگاهی مردم و بصیرت افزایی و ترسیم راه بسیار خوب عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، علی آزادی امروز(20مرداد)در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در سنندج،برگزار شد، اظهار داشت: اهالی رسانه ها  در جهت آگاهی مردم و بصیرت افزایی و ترسیم راه بسیار خوب عمل کرده و افتخار داریم به عنوان یک نهاد انقلابی انتقادات اصحاب رسانه استان را شنوا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی کردستان، افزود: خبرنگاران در ایجاد و ارتقای هرچه بیشتر امنیت اجتماعی همراه پلیس هستند.

وی افزود: خبرنگاری ترکیبی از عشق و هنر است و رسالت شماعزیزان در زمینه سرعت دقت و صحت بوده که این سه شاخص تاثیر گذاری در ارتقای هرچه بیشتر امنیت اجتماعی در حوزه انتظامی برداشته شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به کشفیات جرایم فضایی مجازی در کردستان اذعان کرد: کشفیات جرایم فضایی مجازی استان در این مدت ۲۳ درصد افزایش یافته است که کارشناسان این پلیس موفق شدند ۹۰ درصد این جرایم را کشف ‌کنند.
 

وی افزود: همچنین ماموران انتظامی این استان با همکاری پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی توانستند ۷۶ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

سردار آزادی تصریح کرد: ماموران انتظامی این استان در راستی وظایف محوله خود از جانب ستاد ملی کرونا ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انواع کالاهای بهداشتی پیشگیری از ابتلا به شیوع ویروس کرونا کشف  کرده اند.

وی افزود: همچنان تلاش ها برای پیشگیری از محتکران  و متخلفان کالای بهداشتی وجود دارد و انتظارداریم از مردم  در صورت مشاهد این گونه جرایم پلیس را در جریان قرار دهند.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسمات محرم تصریح کرد: بدون شک تامین امنیت این مراسمات بر عهده پلیس است در سال جاری تمامی اقدامات بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا خواهد بود.


وی بابیان اینکه کردستان جز استان های آخر وقوع جرایم است، افزود: با وجود اینکه آسیب‌های  بیکاری و طلاق زیادی در این استان وجود دارد اما فرهنگ تعامل گرای مردم کردستان بین هم منجر شده ور رتبه های پایین جرایم در کشورقرار بگیرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان نیز درپایان این نشست خاطرنشان کرد: رسانه‌ها پل ارتبطی مردم و مسئولین هستند و با توجه به رسالت ارتباطی خود می توانند نقش بسیار  تعیین کننده ای را ایفا کنند.

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: آگاهی مردم بصیرت افزایی رسانه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی

سردار بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.

وی، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.

سردار بهدانی فرد، اظهار داشت: خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 

فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 

سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

جمعی از اعضای جبهه فرهنگی یزد با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان، از اجرای طرح نور حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه