Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای فدراسیون های تنیس و تنیس روی میز با مدیر شبکه سه سیما در راستای حمایت رسانه ملی از رشته های راکتی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس و مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیونتنیس روی میز با علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در خصوص حمایت رسانه ملی از رشته‌های راکتی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این دیدار بحث و بررسی لازم در خصوص پخش مستقیم رقابت‌های مختلف رشته های راکتی از جمله تنیس و تنیس روی میز و اختصاص برنامه‌های ویژه این رشته‌ها با هدف توسعه و ترویج در بین آحاد مختلف مردم و پیشرفت ابعاد قهرمانی و حرفه‌ای ورزش‌های راکتی صورت گرفت.

مدیر شبکه سه سیما در این دیدار با تقدیر از عملکرد فدراسیون‌های تنیس و تنیس روی میز، در خصوص حمایت رسانه ملی از پرداختن به رشته‌های راکتی قول مساعد دادند.

این دیدار در راستای برنامه ریزی‌های مشترک فدراسیون‌های راکتی صورت گرفت که چندی پیش در جلسه‌ای با حضور روسای فدراسیون‌های راکتی که به میزبانی فدراسیون تنیس انجام شد، ارتقا جایگاه این رشته‌ها در رسانه ملی با هدف توسعه و پیشرفت‌های بیشتر در ابعاد مختلف مورد تاکید قرار گرفت که منجر به برگزاری جلسه امروز روسای فدراسیون‌های تنیس و تنیس روی میز با مدیر شبکه سه سیما شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس رسانه ملی فدراسیون شبکه سه فدراسیون های تنیس و تنیس روی میز روسای فدراسیون مدیر شبکه سه سیما تنیس روی میز رشته های راکتی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک