Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@06:02:11 GMT

پرونده مسکن مهر پرند آبان امسال بسته می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۷۹۸

پرونده مسکن مهر پرند آبان امسال بسته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن وطن‌خواهی در نشست خبری سالانه شرکت عمران شهر جدید پرند که امروز دوشنبه بیستم مرداد ماه در محل پروژه ۱۳۰ هکتاری این شهر جدید برگزار شد، مجموع واحدهای مسکونی مهر بارگذاری‌شده در این شهر جدید را ۹۵ هزار و ۷۰۰ واحد اعلام و عنوان کرد: تاکنون ۷۷ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل کرده‌ایم و بخش عمده ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد باقی‌مانده نیز تا پایان آبان‌ماه تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ۲۷۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند دارای مشکلات حقوقی است که عمده آن مربوط به تعاونی‌های دو جانبه است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند همچنین سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی مسکن را ۲۵ هزار واحد دانست و افزود: هزار و ۳۰۰ واحد از این تعداد در روزهای آینده و دو هزار و ۵۰۰ واحد نیز تا قبل از پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی از ثبت‌نام ۳۳ هزار متقاضی مسکن ملی برای دریافت واحد مسکونی در این شهر جدید خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶ هزار نفر تأیید صلاحیت و به بانک معرفی شده‌اند که تا دو ماه آینده باید آورده خود را در بانک تکمیل کنند. از این تعداد، هزار نفر از متقاضیان افتتاح حساب کرده‌اند و ۲۸ میلیارد تومان واریزی آنان نزد بانک‌هاست.

وطن‌خواهی، آورده نخست متقاضیان را ۴۷ میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: ۷ میلیون تومان از این مبلغ مربوط به ۱۵ درصد از قیمت زمین است که در این مرحله اخذ می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آورده خود را به موقع پرداخت نکنند، ظرفیت جدیدی برای ثبت‌نام متقاضیان جدید فراهم می‌شود، گفت: دولت با هدف کنترل قیمت‌ها در شهر پرند تنها یک سوم رقم زمین را از متقاضی دریافت می‌کند.

به گفته وطن خواهی، افتتاحیه ۱۳۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن به زودی در فازهای ۴ و ۶ شهر جدید پرند انجام می‌شود.

کد خبر 4995374

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر جدید پرند مسکن مهر پرند شرکت عمران شهرهای جدید ویروس کرونا بورس قیمت دلار قیمت طلا وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت وام ودیعه مسکن سهام عدالت ایالات متحده آمریکا بازار سهام بانک مرکزی قیمت سکه بهار آزادی شهر جدید پرند شهر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در طرح نهضت ملی مسکن سه طرح تسهیلاتی برای تامین و ساخت مسکن برای متقاضیان پیش‌بینی شده است. در طرح اول تامین زمین و ساخت مسکن را دولت انجام می دهد. در طرح دوم متقاضیانی که زمین دارند، تسهیلات وام ساخت مسکن دریافت خواهند کرد و در طرح سوم، تسهیلات وام کم‌بهره ساخت در اختیار متقاضیان در مناطق بافت فرسوده قرار می‌گیرد. طرح نهضت ملی مسکن با همکاری وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری) و بانک‌های کشور اجرا می‌شود. 

متن شهروند خبرنگار ما:

پس از سه سال همچنان بیش از پنجاه هزار نفر از تایید شدگان نهضت ملی مسکن شیراز بلاتکلیف هستند و متاسفانه مسئولین و متولیان امر ، زمین را تامین نکرده اند.مسئولین استانی هیچ تلاشی برای پیگیری و پیشبرد کار ندارند و به نظر میرسد اصلا هدف اصلی دولت که نهضت ملی مسکن هست برایشان بی اهمیت است.

دیگر خبرها

  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • طرح‌ نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • طرح‌های نهضت ملی مسکن به ۳۸ هزار متقاضی در اصفهان اختصاص یافت
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران