Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جسد " سها رضانژاد" ۱۷ مردادماه پس از ۲۸ روز جست‌وجو در منطقه معروف به " چکل سر" در جنگل‌های شموشک استان گلستان کشف شد اما هنوز ابهامات زیادی درباره آنچه بر سر این دختر ۲۷ ساله آمده وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بیستم تیرماه امسال بود که یک گروه طبیعت‌گردی به رغم وضعیت قرمز کرونایی استان گلستان و ممنوعیت حضور در تفرجگاه‌ها از تهران به شهرستان کردکوی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار این شهرستان که می‌گوید از حضور این تور طبیعت‌گردی در منطقه جهان‌نما مطلع می‌شود از طریق شبکه‌های اجتماعی با شرکت و مسئولان این تور تماس می‌گیرد و به آنان وضعیت قرمز شهرستان را گوشزد کرده و درباره حضورشان در کردکوی اخطار جدی می‌دهد.

با اینحال این گروه وارد شهرستان شده و لیدر اصلی آنان برای دریافت مجوز به فرمانداری می‌رود که ابراهیم قدمنان تأکید می‌کند به شدت با این فرد برخورد کرده و این آمادگی را هم داشت درصورت عدم تمکین درباره بازگشت به تهران، درباره بازداشت این فرد با مقامات قضایی شهرستان هماهنگی کند.

اما آنطور که فرماندار کردکوی شرح داده لیدر اصلی گروه می‌پذیرد که این افراد را به تهران بازگرداند اما پس از خروج از فرمانداری تصمیم می‌گیرد افراد حاضر در این تور را با خودروهای بومیان منطقه به جهان‌نما ببرد. این اتفاق بدون هماهنگی با دستگاه‌های امدادی و نیروی انتظامی انجام شد. اعضای این تور پس از طی مسافتی با خودرو، باقی مسیر را پیاده به سمت محل موردنظر طی می‌کنند.

پایان 28 روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شدادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بودگزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بود

در نهایت این گروه در منطقه‌ای خطرناک و پر از پرتگاه کمپ خود را برپا می‌کند. سها رضانژاد که از اعضای این گروه طبیعت‌گردی بود حوالی ساعت 8 و 30 دقیقه از چادرش خارج می‌شود اما دیگر هرگز باز نمی‌گردد تا اینکه پس از 28 روز جستجو، جسد این فرد چند کیلومتر دورتر از محلی که کمپ آنان مستقر بود پیدا می‌شود.

هادی عزیززاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی گفته از روی چهره این جسد قابل شناسایی نیست اما شواهدی مانند البسه‌ای که بر تن جسد است آن را منتسب به سها رضانژاد کرده است.

وی همچنین از تحویل جسد به پزشکی قانونی خبر داده و گفته است تا زمانی که نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای مشخص نمی‌شود، هرگونه گمانه‌زنی نادرست است.

با اینحال رئیس پلیس آگاهی استان تقریبا مطمئن است که این جسد متعلق به دختر 27 ساله کرجی است.

سرهنگ مجتبی مروتی جزئیات بیشتری از این پرونده ارائه داده و گفته است شخصا بر روی بازجویی‌هایی که از برخی افراد شده، نظارت داشته و تمام ابعاد این پرونده را مورد بررسی قرار داده است.

وی گفت: چند روز تلفن همراه " سها رضانژاد" و روابط او را بررسی کرده و چند روز هم در منطقه حضور داشته است. با اینحال هیچ گونه شواهد یا کمترین انگیزه‌ای برای اینکه علیه این فرد جنایتی رخ داده باشد، به دست نیامده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفته نمی‌شود که همه 33 نفری که همراه این فرد در این گروه طبیعت‌گردی بودند، بخواهند حقیقت را کتمان کنند یا علیه این خانم جنایت کرده باشند.

وی با توضیح اینکه در یک مرحله تفحص و جستجو به علت پیدا نکردن هیچ اثری از فرد گمشده متوقف شده بود، ادامه داد: از همان ابتدا محتمل‌ترین موضوع، خطر طبیعت خشن منطقه بود. کمپی که این گروه برپا کرده بود در 20 متری یک پرتگاه با عمق 1000 متر بود، از طرفی بررسی سوابق منطقه هم نشان می‌داد بیشتر از 40 سال است در این منطقه جرمی گزارش نشده است. بنابراین سقوط از پرتگاه، محتمل‌ترین فرضیه بود.

مروتی گفت: این فرد در دو مرحله قرص خواب‌آور استفاده کرده بود؛ یکبار از تهران و در ماشین و بار دیگر حدود ساعت 4 تا 4 و نیم صبح همان روزی که مفقود شده بود.

وی افزود: از روی ظاهر جسدی که هلال احمر پیدا کرد مشخص بود که این فرد همان دختر گمشده است. جوراب رنگین‌کمانی، همان لباسی که در عکس‌ها برتن داشت و اعضای گروه گفته بودند و یک بطری آب معدنی در دستش بود. جمجمه و گردن نیز شکسته بود.

با اینحال هنوز ابهامات در پرونده سها رضانژاد بسیار است و باید دید آزمایش دی‌ان‌ای هویت او را تأیید می‌کند یا نه.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT7 بیشتر بخوانید... پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی" گلستان|جستجوهای تخصصی و میدانی پلیس در منطقه جهان‌نما/ اثری از دختر گمشده نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ گلستان|‌ آخرین وضعیت "دختر گمشده" در جهان‌نما/ هیچ سرنخی پیدا نشد/ پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی" گلستان|جستجوهای تخصصی و میدانی پلیس در منطقه جهان‌نما/ اثری از دختر گمشده نیست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌‌اسطوره صلح و سازش بلوچستان درگذشت ۲ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۳ آمادگی استان گیلان برای آغاز سال تحصیلی؛ کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۴ انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند ۵ صنایع تبدیلی و فراهم شدن امکان صادرات لیموترش دغدغه باغداران هرمزگان است ۶ حجم آبی دریاچه ارومیه به بیش از ۳ میلیارد مترمکعب رسید ۷ انتظار مردم دشتی پارسیان برای تامین آب شرب سالم پایان می‌یابد ۸ مسابقه بزرگ‌کتابخوانی "سفری که پرماجرا شد"/ روایتی کودکانه از واقعه غدیر مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به وضعیت واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران خبر معاون وزیر اقتصاد به تسنیم؛ در صورت تصویب مجلس، سهام عدالت به جاماندگان ارائه می‌شود خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور واکنش وزارت اقتصاد به اطلاعیه زیر مجوعه وزارت نفت؛ مجوز تاسیس صندوق دارا دوم قابل انتقال نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سها رضانژاد جهان نما ترین اخبار طبیعت گردی دختر گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش