Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری از «کاهش چشم‌گیر» آمار پرونده‌های فرار از خدمت در دادسرای نظامی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، سیدعلی سیدحقی گفت: نظارت مستمر و جدی بر عملکرد ضابطان قضایی موجب دستگیری سربازان فراری و کاهش چشم‌گیر آمار پرونده‌های فرار از خدمت در دادسرای نظامی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از گذشت تنها یک ماه از صدور بیش از ۲۰۰ مورد دستور قضایی جلب فراریان از خدمت، بیش از ۳۰ درصد از این احکام قضایی منجر به دستگیری متهمان و صدور رأی قطعی در محاکم نظامی استان شد.

دادستان نظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بررسی دوره‌ای همه پرونده‌های فرار از خدمت ارجاع‌شده به ضابطان قضایی، گفت: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود از جمله پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها و تأکید در سطح یگان‌های نظامی و انتظامی استان، امیدواریم تا پایان نیمه اول سال ۹۹ همه پرونده‌های فرار از خدمت قدیمی تعیین تکلیف شود.

وی از انتخاب مسئول حفاظت فیزیکی سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری که تجربه مسئولیت بازرسی فرماندهی انتظامی استان را داشته، به‌عنوان دبیر اجرایی این طرح خبر داد.

سیدحقی، عملکرد معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در اطلاع‌رسانی ابعاد این طرح را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تخفیفات اعطایی به مناسبت ایام و اعیاد ملی و مذهبی به فراریان خودمعرف، باعث پیشرفت و تحقق برنامه شده است.

وی به تسهیلات در نظر گرفته شده برای سربازان خودمعرف اشاره کرد و گفت: با هماهنگی معاونت‌های بازرسی نیروهای نظامی و انتظامی استان، مقرر شد پس از معرفی سربازان جهت ادامه خدمت، در صورت داشتن شرایط خاص مانند تأهل و مشکلات خانوادگی، نسبت به تسهیل انتقال و جابه‌جایی آنها با در نظر گرفتن اوضاع و احوال و وضعیت زندگی ایشان، اقدامات متناسب و ضروری انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان قضايي نيروهاي مسلح فرار از خدمت پرونده های فرار از خدمت چهارمحال و بختیاری انتظامی استان نظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری