Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:37:22 GMT

پیشرفت ۳۰ درصدی خانه‌ی جوان طبس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۵۳۶

پیشرفت ۳۰ درصدی خانه‌ی جوان طبس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، رئیس اداره ورزش و جوان شهرستان طبس گفت: راه اندازی خانه‌ی جوان این شهرستان ظرفیت مناسبی برای مدیریت ورزش جوانان است که اکنون با پیشرفت ۳۰ درصدی تاکنون برای آن بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه سالن ورزشی تلخاب با پیشرفت ۲۵ درصدی بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده افزود: در صورت تامین اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوان گفت: پروژه سالن سقف کوتاه به عنوان یک سالن تخصصی می‌باشد که کار احداث آغاز شده و با رویکرد متفاوت به صورت تخصصی در حال کار است.

او ادامه داد: نمونه شاخص آن برای خانه کشتی شهرستان طبس در مساحت ۶۳۰ متر پیش‌بینی شده که یک میلیارد تومان اعتبار در آورده اتمام آن در سال ۱۴۰۰ می باشد.

بیشتر بخوانید

 اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار می شود یا نه؟

قدیمی افزود: سرانه ورزشی در بخش‌ها و روستا کم است که از محل تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با بنیاد مستضعفان امکاناتی با کمک خیرین در حال انجام کار هستند.

رئیس اداره ورزش و جوان شهرستان طبس با اشاره به اینکه زیر سازی زمین‌های چمن مصنوعی در چند روستای کریت خسرو و جمز و اسفندیار در حال انجام است بیان کرد: بالغ بر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه زیرسازی و خرید چمن شده است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه ورزش ورزش و جوانان ورزش و جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، حاج عبدالحسین نام آور پدر شهیدان علی و غلامعباس به نیت والدین و فرزاندان شهیدش سالن پذیرایی ویژه مراسم زوج های جوان ساخت.

حاج عبدالحسین نام آور با بیان این که این طرح با هدف کمک به تسهیل ازدواج جوانان راه اندازی شده است، افزود: این سالن پذیرایی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان در دو قسمت زنانه و مردانه ساخته شده است.

وی گفت: ظرفیت تالار پذیرایی لاله‌ها حدود هزار و ۶۰۰ نفر است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۶ درصدی سد دیورش در شهرستان رودبار
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود