Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:59:52 GMT

نقطه نظر وزیر بهداشت در خصوص برگزاری آزمون سراسری

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۵۴۲

نقطه نظر وزیر بهداشت در خصوص برگزاری آزمون سراسری

به گزارش ایرنا،‌ در ادامه مطلب «سعید نمکی» آمده است: وزیر محترم علوم و رییس سازمان سنجش اعلام کردند که اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در این زمان باقیمانده میسر نیست، مگر این دستورالعمل‌ها برای برگزاری آزمون سراسری تغییر کند.

«در این جلسه اعلام کردم به عنوان وزیر بهداشت و متولی سلامت این کشور، قطعا سلامت فرزندانمان برای ما در اولویت است و از این پروتکل‌های سختگیرانه کوتاه نخواهم آمد که ریسس محترم کمیسیون های آموزش و بهداشت نیز در این مورد کاملا همراه و موافق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر بهداشت افزوده است: به مسئولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر واقعا نمی‌توانید این دستورالعمل‌ها را به درستی اعمال کنید با برگزاری کنکور در این تاریخ مخالفم و تاکید می‌کنم که کنکور را به زمانی موکول کنید که بتوانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت را فراهم کنید.
نمکی در ادامه این مطلب آورده است:‌پیشنهاد وزارت علوم تعویق یک ماهه برگزاری کنکور سراسری بود که قرار شد در ستاد ملی کرونا مطرح شود.

درهمین ارتباط «علیرضا وهاب زاده» شامگاه دوشنبه با انتشار مطلبی در صفحه شخصی توئیتر خود،‌ با اعلام اینکه کنکور سراسری به تعویق افتاد،‌ به نقل از وزیر بهداشت نوشت: به مسؤولان برگزاری کنکور اعلام کردم اگر واقعا نمی شود دستورالعمل ها در زمان باقیمانده اعمال شود،‌ با برگزاری کنکور مخالفم.
در توییت معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نقل از سعید نمکی آمده است: «آزمون را به تعویق بیاندازید تا بتوانید از لحاظ فضا و امکانات تمام ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی را فراهم کنید.»
 

درهمین ارتباط،‌«سعید نمکی» وزیر بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی با انتشار مطلبی اینستاگرامی گفته که امروز عصر با  حضور ریاست محترم کمیسیون های آموزش و بهداشت و درمان

برچسب‌ها ویروس کرونا آزمون سراسری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آزمون سراسری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا آزمون سراسری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزاری کنکور دستورالعمل ها وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ خبر داد.

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه ۶ و۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که در آن ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم رفع نقص احتمالی کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوی داوطلبان گفت: تمامی داوطلبان موظف هستند براساس راهنمای منتشر شده در کارت آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آن را کنترل، و در صورت نقص، رفع کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری