Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:56:23 GMT

مُشت های گره کرده؛ اینبار برای استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۶۷۲

سرمربی استقلال بعد از گل های تیمش مقابل سپاهان شادی گل جالبی را به نمایش گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی جوان آبی ها این روزها به عرش رسیده و توانسته پاسخ اعتماد مدیران باشگاه به خودش را بعد از روزهای سختی که تیمش نتیجه نمی گرفت، به خوبی بدهد. سرمربی آبی ها که محبوبیت خاصی هم نزد هواداران استقلال دارد، بعد از گل های تیمش مقابل سپاهان در بازی دوشنبه شب شادی های جالب و طعنه آمیزی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که بعد از برد استقلال مقابل سپاهان در لیگ برتر با انگشت اشاره اش به سمت نیمکت حریف «هیس» نشان داده بود، در بازی حذفی نیز شادی گل طعنه آمیزی داشت. فرهاد تصمیم گرفت بعد از هر گل تیمش مُشت های خود را گره کند و به شادی بپردازد و البته طعنه ای نیز به امیر قلعه نویی سرمربی کنونی سپاهان بزند.


قلعه نویی در دورانی که سرمربیگری تراکتور را برعهده داشت، بعد از برد مقابل استقلال مشت های خود را گره کرد و به خوشحالی پرداخت که این مساله بازتاب زیادی در آن مقطع داشت و تا مدت ها به سوژه خاص رسانه ها تبدیل شده بود.

 

 

 

 


از این رو حالا مجیدی با مشت های گره کرده خود به شادی پرداخت؛ به عبارت بهتر اینبار مشت ها برای استقلال گره شد و این اتفاق مقابل امیر قلعه نویی رقم خورد که به نوعی خالق مشت های گره کرده بود.

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی مشت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان