Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:01:47 GMT

کنکور ۹۹ به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۷۳۶

وزیر علوم به تشریح دلایل تعویق کنکور ۹۹ پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آزمون سراسری دانشگاه‌ها به دلیل ضرورت افزایش فاصله‌گذاری اجتماعی و بسته‌بندی جدید دفترچه‌های کنکور بر اساس حوزه‌های جدید به تعویق افتاد.

«منصور غلامی» شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، ضمن اشاره به خبر تعویق کنکور سراسری که دقایقی قبل توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، اظهار کرد: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا وزیر بهداشت است و در این زمینه، تصمیمات مرتبط را به دلیل عضویت در ستاد ملی مقابله با کرونا باید مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأیید اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا باید زمان برگزاری کنکور را اعلام کند، افزود: اظهار نظر امشب وزیر بهداشت بر اساس پروتکل های جدید است که برای اجرای آن نیاز به زمان بیشتری داریم.

غلامی به دلایل تعویق آزمون سراسری اشاره کرد و گفت: افزایش فاصله گذاری اجتماعی از یک متر و ۶۰ سانت به ۲ متر، یکی از دلایل اصلی تعویق کنکور سراسری است و سازمان سنجش برای اعمال این فاصله گذاری نیازمند وقت بیشتری است.

وزیر علوم، دلیل دیگر تعویق کنکور سراسری را باز کردن دفترچه های سئوال کنکور ۹۹ در قرنطینه اعلام کرد و گفت: به دلیل افزایش حوزه های کنکور سراسری، دفترچه سؤالات باید در قرنطینه، باز و دوباره بر اساس حوزه های جدید بسته شود که سازمان سنجش در این فاصله، قادر به انجام چنین کاری نبود.

غلامی خاطرنشان کرد: سازمان سنجش برای این موضوع، حداقل وقتی را به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد داده است که ابتدا باید در این ستاد به تأیید برسد که فکر می کنم تا شنبه به طول انجامد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور ۹۹ ستاد ملی مقابله با کرونا کنکور سراسری تعویق کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن

دریافت 28 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6088644

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ - مشهد
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور
  • مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • (تصاویر) رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت