Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار ظهر امروز اظهار کرد: علم اشکال مختلفی دارد که علم خداشناسی، خودشناسی و مسئولیت شناسی از آن جمله هستند.

وی افزود: علم آسیب‌شناسی از اهمیت والایی برخوردار است که بدانید چه چیزی آدم را از دین خارج می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در ادامه تصریح کرد: از آسیب‌های جوامع بشری خاصه دینی به ویژه انقلابی آسیب‌شناسی ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از عوامل اصلی که می‌تواند ما را حفظ یا خدایی نکرده از دین خارج کند این است که نمی‌دانیم چه چیزی ما را از دین ما خارج می‌کند.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: باید یک آسیب‌شناسی موفق انجام شود تا که در طول تاریخ اسلام بعد از آن همه عزت، مشخص شود چه چیزی دین و مسلمانان را از راه اصلی منحرف می‌کند.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین عاملی که باعث شد تا امام علی (ع) خانه نشین شود، امام حسن مجتبی (ع) مجبور به صلح شود، یا امام حسین (ع) به مسلخ رود و دیگر ائمه خانه نشین شوند، همراه نبودن مردم با امام زمان خویش بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بیان کرد: بسیجیان به دیدار امام راحل رفتند و شعار دادند «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و در مقابل امام راحل چند دقیقه‌ای گریه کردند و فرمودند «اگر ۱۰ بسیجی زمان امام علی (ع) بودند، درب خانه مادرم حضرت زهرا (س) آتش زده نمی شد».

حجت الاسلام رستگار به لزوم بصیرت داشتن مردم برای همراهی با امام زمان خویش اشاره کرد و گفت: آنچه باعث شده که انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال اخیر باقی بماند همین همراهی مردم با ولی فقیه است.

وی عنوان کرد: رسانه یک معجزه است چون زمان و مکان را به حداقل رسانده و به غیر از رسانه چیزی را نداریم که از کاه کوه بسازد و از کوه کاه بسازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی بودم، یادآور شد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری امروزه بعد از نماز واجب به جای تعقیبات نماز باید برای تحقیق فضای مجازی کار جهادی انجام شود.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه ادامه راه شهید صارمی‌ها بر عهده خود خبرنگاران است، گفت: با تمام وجود هستی خود را در راه دین دادیم و نباید مشکلات و گرفتاری‌ها افراد را دلسرد کند.

وی بیان کرد: ایمان شناسی و دشمن‌شناسی دو شاخص بصیرت هستند که باید آنها را خوب بفهمیم و به دیگران هم بفهمانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: امروز استراتژی دشمنان دلسردی مردم و استراتژی رهبر امیدوار کردن مردم است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه استقلال، دانش و نفوذ ایران باید برای مردم بازگو شود، تأکید کرد: باید ضعف دشمنان را در کنار توانمندی‌های کشور و همچنین آینده درخشان انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: علت اصلی مشکلات داخلی مدیریت لیبرالیستی است که حکومت دارد و اگر بخواهیم موفق شویم به یک مدیریت انقلابی نیاز داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در پایان عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز شاه بیت رفع مشکلات فعلی را یک مدیریت جوان و انقلابی دانسته‌اند.

کد خبر 4995526

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان انقلابی گری مشارکت مردمی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان آمار کرونا شهرکرد کمک مومنانه قزوین عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا حجت الاسلام رستگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند / حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق در میدان باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است