Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:35:06 GMT

ترامپ: پلوسی و شومر خواهان توافق با من هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۰۸۱

ترامپ: پلوسی و شومر خواهان توافق با من هستند

به گزارش ایرنا، ترامپ دوشنبه شب در توئیتی نوشت: [نانسی] پلوسی [رییس دموکرات مجلس نمایندگان] و [چاک] شومر [رهبر اقلیت دموکرات سنا] خواهان دیدار و توافق هستند.  
وی افزود: در چهار هفته گذشته آنها کجا بودند وقتی «تندرو» شده بودند و خواستار کمک مالی فقط برای شهرها و ایالت‌های بشدت ورشکسته تحت اداره دموکرات‌ها بودند؟ آنها شماره تلفن من را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از به بن بست رسیدن مذاکرات درباره بسته جدید محرک مالی در آمریکا، ترامپ روز شنبه با امضای چهار فرمان اجرایی، با اختصاص ۴۰۰ دلار بیشتر مزایای بیکاری در هفته موافقت کرد.  
دیگر دستورات اجرایی او شامل تعلیق مالیات دستمزد آمریکایی‌هایی است که در سال کمتر از ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارند. انتظار می‌رود این اقدامات در دادگاه از سوی دموکرات‌ها به چالش کشیده شود.
براساس گزارش روز جمعه موسسه آسپن، نزدیک ۴۰ میلیون آمریکایی تا پایان سال با خطر اخراج مواجه هستند و در حالی که اقتصاد آمریکا در ژوئیه (تیر) با افزایش آمار مشاغل جدید مواجه بود در مقایسه با ماه ژوئن (خرداد) این روند کاهش داشته است.
به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا و ناکارآمدی‌ دولت ترامپ در مهار این بیماری مرگبار تا کنون بیش از پنج میلیون نفر در این کشور مبتلا به ویروس کرونا شده و ۱۶۵ هزار و ۷۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، کارشناسان هشدار داده‌اند که اقدامات دولت این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کافی نیست.

برچسب‌ها دولت ترامپ ایالات متحده آمریکا نانسی پلوسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت ترامپ ایالات متحده آمریکا نانسی پلوسی دولت ترامپ ایالات متحده آمریکا نانسی پلوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها

به گزارش جام جم آنلاین، در حالی تظاهرات و تحصن حامیان فلسطین و غزه در دانشگاه‌های آمریکا و سرکوب و بازداشت دانشجویان معترض از سوی پلیس و نیروهای امنیتی همچنان ادامه دارد، ماموران امنیتی کالج دانشگاهی دوبلین ایرلند، رئیس اتحادیه دانشجویی این دانشگاه را از مراسم اهدای جایزه افتخاری به نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، به زور اخراج کردند.

در حالی که پلوسی در مراسمی در کالج دانشگاهی دوبلین برای اهدای دکترای افتخاری و دریافت جایزه در حال سخنرانی بود، «مارتا نی ریادا» بلند شد و با صدای بلند فریاد زد: «پلوسی یک صهیونیست و جنایتکار جنگی است».

رئیس اتحادیه دانشجویی کالج دانشگاهی دوبلین در مصاحبه با روزنامه ایرلندی «دیلی میرر» گفت: من بلند شدم و گفتم پلوسی یک صهیونیست و جنایتکار جنگی است و چیزهای دیگری هم بود که می خواستم به عنوان نماینده دانشجویان بگویم. ما این مدرک افتخاری را محکوم می کنیم، زیرا بیانگر خواسته های دانشجویان نیست و نباید جشن‌هایی به این شیوه برگزار شود.

«مارتا نی ریادا» افزود که از قبل می دانسته است که پس از اظهارنظر از او خواسته می شود که آنجا را ترک کند، اما انتظار نداشت که نیروهای امنیتی او را دست‌بسته از سالن بیرون ببرند، چرا که معمولاً از فرد می پرسند: می روی یا نه؟ بعد اگر از رفتن امتناع کرد، نیروهای امنیتی او را بیرون می کشند، اما این مراحل را با او انجام ندادند.

در حالی که این مراسم در داخل سالن برگزار می شد، نی ریادا تأیید کرد که بیش از ۱۵۰ دانشجو در اعتراض به پلوسی و رژیم اسرائیل در بیرون سالن ایستاده و شعار پایان دادن به نسل کشی در نوار غزه را سر دادند.

همچنین نیروهای پلیس فرانسه راهپیمایی دانشجویان دانشگاه سوربن را در حمایت از غزه سرکوب کردند.

رسانه‌ها هم تصاویری از برخورد خشن پلیس آمریکا با کارولین فولین استاد اقتصاد دانشگاه جورجیا در تظاهرات ضدصهیونیستی و حمایت از غزه پخش کردند.

این تحولات در حالی است که دانشجویان دانشگاه کلمبیا در منهتن نیویورک، در جریان بازدید مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از مکانی که جرقه تظاهرات سراسری دانشجویان آمریکایی را در اعتراض به تجاوز اسرائیل به نوار غزه برانگیخت، او را هو کردند.

تحصن دانشجویان دانشگاه جورج واشنگن هم در حمایت از غزه و فلسطین با وجود بازداشت‌ها و شرکوب همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟